فرمانده سپاه میانه:

پایان موجودیت جعلی اسرائیل بسیار نزدیک است

تبریز- فرمانده سپاه میانه در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز قدس، با اشاره به علایم افول رژیم صهیونیستی گفت: پایان موجودیت جعلی اسرائیل بسیار نزدیک است.
کد خبر: ۹۵۸۹۷۱۰
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، محمد بیرامی روز قدس را یکی از یادگاران ماندگار حضرت امام خمینی(ره) دانسته و با اشاره به تاکیدات امامین انقلاب بر اهمیت موضوع روز قدس، اظهار داشت: روز قدس روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام است.

   وی با بیان تقدس بالای فلسطین به خاطر وجود پیامبران بزرگ الهی و بیت‌المقدس، و تعرض رژیم جعلی اسرائیل به این منطقه، متذکر شد: امروز بیش از ۷۰ سال است که جهان اسلام در برابر آزمون بزرگ حمایت از مظلومان فلسطینی واقع است؛ اسرائیل باید نابود شود و مسلمانان باید از سیطره طواغیت نجات یابند و این از آرمان‌های جهان اسلام و انقلاب است.

   فرمانده سپاه میانه با یادآوری اینکه عملیات طوفان‌الاقصی، رژیم غاصب صهیونیستی را، هم از درون و هم از بیرون به سمت شکست سوق داده و با چالش‌های بزرگ و عجیب سیاسی، اقتصادی، نظامی و بی‌اعتمادی مردمش، روبرو کرده است، خاطرنشان کرد: روند فروپاشی اسرائیل بسیار تسریع شده است و پایان عمر این رژیم جعلی نزدیک است.

   بیرامی در پایان بر وحدت و انسجام گروه‌های جهادی و مقاومت منطقه به پرچمداری ایران با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های فکری، اندیشه‌ها و راهبردهای ولی فقیه تاکید کرد.

   راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در شهرستان میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار