خبرهای داغ:
جانشین سپاه فجر فارس در گفتگو با بسیج، اتفاقات غزه را ضامن‌نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دانست.
کد خبر: ۹۵۸۹۸۰۶
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱

اتفاقات غزه ضامن‌نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است

سردار هاشم جمالی جانشین سپاه فجر فارس در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز با اشاره به اینکه روز‌قدس، روز اسلام است، اظهار داشت: همانطور که امام راحل(ره) فزمودند، تمام آزادگان دنیا این روز را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی می‌کنند.
وی با اشاره به اتفاقاتی که در چندماه گذشته در غزه افتاده، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فزمودند، امروز نه فقط مسلمین، بلکه هرکسی که طلایه دار انسانیت است و دم از حقوق بشر می‌زند، اعلام همبستگی می‌کند.
سردار جمالی با تاکید بر اینکه امروز، با همه روز قدس در ادوار گذشته متفاوت است ، ادامه داد: این تفا‌وت در این است که امروز تمام مردم در اقصی نقاط جهان انزجار خود را از این رژیم جعلی و غاصب اعلام خواهند کرد.

جانشین سپاه فجر فارس با اشاره به موضع ثابت انقلاب اسلامی در مورد فلسطین از بدو شروع تا کنون افزود: امروز شاهد نشر این تفکر در همه ادیان و همه دنیا و همراهی تمام آزادیخواهان جهان هستید.
وی با بیان اینکه اتفاقات غزه ضامن‌نابودی رژیم‌ غاصب صهیونیستی است، تصریح کرد: ان شاءلله به زودی شاهد محو این رژیم غاصب از صحنه روزگار خواهیم بود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار