آیین بزرگ شکرانه نعمت دختران و پسران روزه اولی‌ همزمان با ماه مبارک رمضان در درگز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۵۸۵
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
آیین شکرانه نعمت روزه اولی‌ها در درگز به روایت تصویر

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی از درگز، به همت معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج درگز جشن روزه اولی ها با حضور جمعی از دختران و پسران تازه مکلف شده در نمایشگاه قرآن و عترت درگز برگزار شد.

سرهنگ پاسدار رسول زیدانلو، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: هدف از برگزاری پویش «ماه مهربان»، افزایش همدلی و محبت بین نوجوانان و ایجاد نگرش مثبت و سازنده نسبت به ماه مبارک رمضان توام با تکریم و تشویق آنان به روزه داری است.

وی افزود: خانواده ها و مسئولین موظف هستند در راستای تربیت دینی و فراهم کردن فضای شناخت و فهم درست نوجوانان و جوانان از این ماه پر فضیلت به عنوان یکی از رسالت‌های دینی و اجتماعی‌مان تلاش کنند تا زمینه‌ساز ثبت خاطرات زیبای عبادت و روزه‌داری در ذهن و قلب آنها شوند.

زیدانلو با اشاره به شرایط سخت و بحرانی غزه بیان کرد: به امید اینکه به برکت دعای دل‌های پاک روزه اولی‌ها آرامش قرین لحظه‌های تمام مردم به ویژه روزه‌اولی‌های فلسطینی شود که در سخت‌ترین شرایط در حال روزه‌داری هستند.

گفتنی است، در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به دانش‌آموزان روزه اولی حاضر در مراسم تقدیم شد و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء میهمان سفره افطاری شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار