خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد خوزستان از آمادگی برای جمع‌آوری زکات فطره در روز عید سعید فطر برای نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۶۹۶
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛

جمال شیبه با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: پایگاه‌های کمیته امداد به منظور جمع‌آوری زکات نمازگزاران در مساجد، مصلی‌ها و مراکزی که نماز عید در آن برگزار می‌شود، مستقر خواهند بود.

 مدیرکل کمیته امداد عنوان کرد: پایگاه‌های ثابت و سیار شورای زکات در مراکز نیکوکاری کمیته امداد و مساجد سراسر استان خوزستان برای جمع‌آوری فطریه و کفاره و کمک به نیازمندان تدارک دیده شده‌اند و در روز عید سعید فطر آماده خدمت‌رسانی هستند. 

شیبه با بیان اینکه زکات فطریه جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان به حساب نیازمندان واقعی واریز خواهد شد، افزود: زکات فطره در همان محلی که جمع‌آوری می شود به نیازمندان آن محل، تقدیم می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت : زکات فطریه جمع آوری شده صرف پرداخت هزینه های درمان ، سبد معیشتی ، جهیزیه ، مسکن ، کمک هزینه تحصیلی و ... نیازمندان می گردد.

وی با اشاره به اینکه متولی جمع‌آوری زکات طبق مصوبه وزارت کشور کمیته امداد به عنوان دبیر شورای زکات است افزود : در راستای ساماندهی و پرداخت فطریه مصوب شده جمع آوری زکات فطریه با هماهنگی و زیر نظر دبیرخانه شورای زکات باشد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به فراهم کردن زیرساخت‌های الکترونیکی برای پرداخت زکات فطره‏، بیان کرد: شماره‌گیری از طریق کد دستوری #۵*۰۶۱*۸۸۷۷* با وارد کردن کد هر شهرستان به منظور دریافت وجوه زکات فطریه پیش‌بینی شده است.

شیبه در پایان افزود: شماره کارت‌های کمیته امداد ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵9486 برای دریافت فطریه عام و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶7752 برای دریافت فطریه سادات و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷6027 برای دریافت کفاره غیرعمد و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰84294 برای دریافت کفاره عمد زکات فطریه فراهم شده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها