خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خوزستان گفت: یکهزار نانوایی در استان آماده دریافت زکات فطریه هستند.
کد خبر: ۹۵۹۱۱۰۷
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، جمشید هاشمی‌فرد با اشاره به آمادگی یکهزار نانوایی در خوزستان برای دریافت زکات فطریه، گفت: براساس هماهنگی به عمل آمده، شهروندان می‌توانند از طریق کارتخوان نانوایی‌ها در سراسر استان، زکات فطریه خود را پرداخت کنند.

وی افزود: امکان پرداخت زکات فطریه با دستگاه کارت‌خوان نانوایی‌ها امسال برای نخستین‌بار استان فراهم شده است.

هاشمی‌فرد ادامه داد: به همین منظور یکهزار نانوایی در استان پیش‌بینی شده که با نصب اطلاعیه از سوی کمیته امداد به عنوان دبیر شورای عالی زکات، زکات مردم را دریافت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خوزستان اضافه کرد: نانوایی‌ها از یک شب قبل از عید فطر به مدت ۷۲ ساعت برای جمع‌آوری زکات فطریه آماده هستند.

وی می‌گوید: هموطنان همچنین می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری ۵#*۰۶۱**۸۸۷۷* زکات فطره خود را به دست افراد کم برخوردار برسانند.

هاشمی فرد گفت: خانواده‌های هدف برای دریافت زکات فطریه از قبل شناسایی شدند و پرداختی مردم در کمترین زمان بدست خانواده‌های نیازمند خواهد رسید.

وی افزود: ۵۰ پایگاه نیز در قالب مراکز نیکوکاری کمیته امداد، و صندوق‌های جمع‌آوری مستقر در نماز عید فطر با نظارت شورای مرکزی زکات با نشان شورای مرکزی زکات، امر جمع اموری زکات فطره را برعهده دارند و پایگاه‌های بدون مجوز از نظر قانونی اجازه دریافت وجوه فطریه را ندارند.

هاشمی‌فرد با اشاره به طرح «هر نانوایی یک پایگاه جمع‌آوری فطریه»، ادامه داد: به منظور سهولت در پرداخت فطریه، شهروندان و مردم روزه‌دار می‌توانند فطریه و کفارات خود را از طریق دستگاه‌های کارتخوان در نانوایی‌های محل خود پرداخت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها