خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از برپایی پویش «فریاد تا رهایی» در راستای حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم غزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۷۲۰
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای محکومیت اقدامات غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع فلسطین و غزه، پویش «فریاد تا رهایی» به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

طاهره فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با برپایی محفل انس با قرآن، جلسه احکام با حضور طاهره مهدوی نژاد طلبه و بسیجی این پایگاه مقاومت برگزار و به سوالات خواهران پاسخ داده شد.

او با اشاره به برپایی پویش «فریاد تا رهایی» افزود: خواهران بسیجی از حلقه شهید مرتضی وطنی با حضور در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین وغزه همصدا با اقشار مختلف مردم خشم و انزجار خود را از رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرده و به پویش فریاد تا رهایی پیوستند.

گفتنی است در راستای تداوم کمک های مومنانه، سبد کالا به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه به خانواده کم‌برخوردار در محله اهدا و  محفل جزء خوانی قرآن کریم به نیت شهدای غزه و حمایت از مردم فلسطین در سرخه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار