خبرهای داغ:
  دکتر قاسم زاده گفت: جمهوری اسلامی به یک جانبه‌گرایی در دنیا خاتمه داد؛ در واقع هیمنه نظام تک قطبی که در حاکمیت دنیا اتفاق افتاد دیشب در جمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به اسرائیل شکسته شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۶۱۵
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز مسوولان و مدیران استان قزوین به منظور عرض تبریک حملات موشکی و پهپادی شب گذشته سپاه پاسداران به مراکز مختلف نظامی و امنیتی اسرائیل غاصب در پاسخ به جنایت های این رژیم در به شهادت رساندن سرداران ایران اسلامی با سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، دیدار و گفتگو کردند. 

در این دیدارها که حجت الاسلام یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ مهدی حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه استان، سرهنگ ذوالقدر معاون اجرایی سپاه استان حضور داشتند، از سوی مسوولان و مدیران و همچنین دانش آموزان و جامعه دانشگاهی استان از خدمات گسترده سپاه پاسداران در حفظ امنیت کشور و نیز پاسخ قاطع به یاوه گویی ها و جنایات رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا تقدیر شد.

دکتر قاسم زاده رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در این دیدار اظهار کرد: جمهوری اسلامی به یک جانبه‌گرایی در دنیا خاتمه داد؛ دنیایی که امروز بر اساس قلدری امثال آمریکایی‌ها شکل گرفته بود؛ در واقع تک قطبی که در نظام حاکمیت دنیا اتفاق افتاد دیشب شکسته شد.

وی گفت: انشالله شاهد حضور یک ابرقدرتی در عرصه‌های جهانی هستیم که بر مدار انسانیت و آموزه‌های انسانی تصمیم خواهد گرفت و بر اساس آیات کریم مبتنی بر قصاص، عمل خواهد کرد؛ یعنی در برابر هر سیلی، سیلی خواهد زد و حتی چند برابر آن را جبران خواهد کرد.

دکتر قاسم زاده ادامه داد: دیشب اتفاقی افتاد که ملت‌های مظلوم و آزاده دنیا فهمیدند که می‌توانند در برابر زورگویان عالم حتی با دست خالی بایستند؛ دیشب شب شادی ملت مظلوم غزه و همه آزادگانی بود که صدای غرش پهپادها و موشک‌های مقتدر جمهوری اسلامی را شنیدند و دیدند و به خود بالیدند که ما تکیه گاهی داریم.

وی تصریح کرد: از دیشب جهان در مرحله و آستانه ظهور قرار گرفته و اتفاقاتی در آینده همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که "ما نماز را در قدس خواهیم خواند" اولین گامش را در حمله دیشب مشاهده کردیم و خواهیم کوشید که در رکاب امام زمان، فتح بیت المقدس و پیروزی ملت مظلوم و مستضعف جهان و حاکمیت مستضعفین جهان را شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: ما به عنوان جامعه دانشگاهی و نخبه دانشگاهی آگاهانه مسائل کشور را تحلیل و به دنبال اقتدار عرصه‌های علمی در کنار عرصه‌های نظامی هستیم تا نظام جمهوری اسلامی به عنوان نماینده کشورهای مسلمان بتواند این نظام تک قطبی استکبار جهانی را بشکند.

دکتر قاسم زاده در پایان یادآور شد: با همین شور و نشاط حمایت خود را از جریان مقاومت بویژه نیروهای مقتدر نظامی ایران اعلام می‌کنیم و امیدواریم که همچنان شجاعانه با پشتوانه ملت بویژه جامعه نخبگان روز به روز در عرصه‌های مختلف بدرخشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها