آیین جشن تکلیف دانش آموزان مدرسه حضرت رقیه سلام الله علیها شهر کاج شهرستان اردل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۲۱۸۶
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، با تبریک به دانش آموزان گفت: جشن تکلیف فرصت بندگی خداوند را برای دانش آموزان فراهم می کند.

حجت الاسلام عینعلی علی پور، اظهار کرد: بایستی با خداوند عهد ببندیم و از خداوند و امامان معصوم علیهم السلام مدد بجوییم که این پاکی و صداقت که در اول تکلیفشان داریم با رعایت دستورات الهی و فرمایشات معصومین علیهم السلام  تا زمانی که در این دنیا نفس می کشیم را حفظ کنیم .

وی،با اشاره به اقدام افتخار آمیز حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم جعلی اسرائیل، گفت: هر انسان مسلمان و بلکه هر انسان آزاده ای از اقتدار پاسداران عزیز و حمله موشک به  رژیم جعلی اسرائیل  وکودکش اسرائیل احساس خوشحالی و پیروزی می کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت علی اصغر علیه السلام شهر اردل در حاشیه این آیین گفت: تلاوت قرآن، میثاق نامه جشن تکلیف،اهدای جوایز معنوی به دانش آموزان، نواختن زنگ حماسه اقتدار،دلنوشته جشن تکلیف، پذیرایی، نمازجماعت ظهر و عصر و دعای سلامتی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات