خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: عملیات «وعده صادق» برگ زرین در تاریخ ایران اسلامی و سپاه پاسداران بود.
کد خبر: ۹۵۹۲۳۴۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار جواد زراعی در جلسه قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر این یگان ضمن اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این عملیات تمرین جنگی و رزمایش خوبی برای موشک‌ها و پهبادهای ما بود که طبق بند 51 منشور شورای ملل این حق را داشتیم که برخورد قاطعانه علیه رژیم متجاوز داشته باشیم و صهیونیست‌ها را تنبیه کنیم.

زراعی ادامه داد: دشمن آن‌قدر در باد سیستم دفاعی و گنبد آهنین خود خوابیده بود که غرور این رژیم کودک کش را گرفته بود و فکر این حجم از حمله را از طرف ایران نمی‌کرد.

فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) در پایان گفت: با این عملیات و نمایش قدرت، روزنه‌های امید در دل مظلومان فلسطینی و جبهه مقاومت منطقه باز شد و به قول معروف راه باز شد تا اگر اشتباه و حماقتی از این رژیم منفور سربزند دفعه بعد سخت‌تر و سنگین‌تر جوابی پشیمان کننده از سوی جمهوری اسلامی ایران دریافت کند؛ بنابراین عملیات وعده صادق که در نوع خود در جهان بی‌نظیر بود، به عنوان برگ زرین در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسید و بر سینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درج شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدهادی موسوی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ 12 قائم آل محمد (عج) نیز در این جلسه گفت: امر به معروف یکی از اساسی‌ترین نکات دین مبین اسلام است و آیات و روایات متعددی در این خصوص داریم از جمله اینکه امام باقر (ع) می‌فرمایند«همه واجبات قطره ایست در برابر دریای امر به معروف».

وی با بیان اینکه خدا امت پیامبر را بهترین امت قرار داد، چون که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند، افزود: قوم لوط طبق روایات 100 هزار نفر مورد عذاب قرار گرفتند. که 40 هزار نفر گناه‌کار و 60 هزار نفر بی‌گناه بودند و خداوند به دلیل سکوت و عدم امر به معروف همه را مورد عذاب خود قرار داد، بنابراین با توجه به این موارد به اهمیت بالای امر به معروف پی می‌بریم.

موسوی با بیان اینکه انقلاب پیامبر شاید اثرگذارترین و بزرگ‌ترین انقلاب‌ها در طول تاریخ بود، گفت: ما در دامن بزرگ‌ترین معروف یعنی جمهوری اسلامی هستیم و بزرگ‌ترین منکر هم مقابله با جمهوری اسلامی است.

وی تأکید کرد: مثل انقلاب پیامبر باید جهاد و انقلاب فرهنگی کنیم تا به جامعه‌ای اسلامی و مطلوب برسیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها