خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان به مناسبت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۲۳۴۷
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان پیامی به مناسبت 29 فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است: ۲۹ فروردین‌ماه روزی برای یادآوری ایثارگری‌ها، شجاعت‌ها و دلاورمردی ارتش غیور جمهوری اسلامی ایران است.

 در ادامه این پیام آمده است؛ بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با انتخاب «روز ارتش» در حقیقت اقدام و حرکتی مدبرانه و حکیمانه در جهت پشتیبانی و حمایت از این نیروی نظامی مقتدرِ برخاسته از دل مردم ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

در این پیام تأکید شده است: امروز ارتش ما یک ارتش فکری، یک ارتش معنوی و یک ارتش دارای انگیزه‌های پاک و مقدّس است.

در ادامه می‌خوانیم؛ نیرویی سرافراز و بر خواسته از متن جامعه که در ساختاری منسجم و هم‌افزا با دیگر نیروهای مسلح حافظ امنیت همچون دژی مستحکم، بازوان دفاعی پرتوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حافظان کیان و استقلال میهن اسلامی هستند و با بهره‌مندی از توان نظامی بروز و ایمان والای نیروهای جان برکف خود، آماده پاسخگویی بهنگام، مقتدرانه و منکوب کننده به متجاوزین، زیاده خواهان و هرگونه طمع‌ورزی دشمنان هستند.

فرمانده سپاه استان سمنان در این پیام عنوان کرده است: امروز جوانان رشید و شجاع این مرز و بوم در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره‌مندی از سلاح دانش، تعهد، تخصص و خلاقیت توانسته‌اند با ابتکارات نوین در زمینه‌های راهبردی، تولید تجهیزات و تسلیحات به روز و بازدارنده بر مبنای دکترین حفظ و ارتقای آمادگی و توانایی‌های دفاعی و خودکفایی سازمانی، دوشادوش دیگر همرزمان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا، در مسیر تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی و اعتلا و سربلندی ایران مقتدر افتخارات برجسته‌ای را محقق کنند.

در ادامه آمده است: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن ۲۹ فروردین‌ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به ارتشیان غیور و خانواده‌های صبور و متعهد ایشان به‌ویژه به فرماندهان و کارکنان جان برکف شاغل در استان همیشه سرافراز سمنان تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت روزافزون همگان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف عالی کشور را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها