خبرهای داغ:
جشنواره بزرگ «تجلی حضور» ویژه پوشش رسانه‌ای سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۲۳۸۹
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶

جشنواره بزرگ «تجلی حضور» برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، زهرا دیانی، مسؤول برگزاری جشنواره بزرگ «#تجلی_حضور» در سمنان در توضیح روند اجرای این جشنواره اظهار کرد: جشنواره بزرگ «#تجلی_حضور» ویژه پوشش رسانه‌ای سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان با مدیریت کانون پرورش فکری استان سمنان و همراهی استانداری سمنان و نیز مشارکت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان و اداره کل امور مالیاتی این استان و در ۲ بخش عمومی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در بخش عمومی که ویژه کودکان و نوجوانان و خانواده بزرگ کانون پرورش فکری استان سمنان است، علاقه‌مندان می‌توانند آثار عکاسی خود با موبایل یا دوربین حرفه‌ای را به‌صورت تک فریم یا گزارش تصویری برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. همچنین در این بخش فیلم‌های یک دقیقه‌ای در جشنواره پذیرفته می‌شود.
مسؤول برگزاری جشنواره بزرگ «#تجلی_حضور» اضافه کرد: در بخش حرفه‌ای نیز که ویژه عکاسان، فیلمبرداران و مستندسازان رسانه‌های جمعی استان سمنان طراحی شده است، ارسال آثار به‌صورت گزارش تصویری با حداقل ۱۵ فریم خواهد بود. در این بخش نیز کلیپ، نماهنگ، گزارش خبری و مستند در جشنواره پذیرفته می‌شود.
دیانی گفت: موضوع این فراخوان، به تصویر کشیدن حضور بانشاط کودکان و نوجوانان در مسیر‌های استقبال از رئیس‌جمهوری و هیأت دولت در سفر به شهر‌های سمنان و شاهرود است و بنا به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، به آثار برتر در هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بزرگ «#تجلی_حضور» ویژه پوشش رسانه‌ای سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان یکم اردیبهشت‌ماه مشخص شده است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۹۶۰۶۲۵۹۷۲ در پیام‌رسان‌های ایتا و شاد ارسال کنند.
مسؤول برگزاری جشنواره بزرگ «#تجلی_حضور» با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان مستقر است، بیان کرد: پس از دریافت تصاویر و ویدئوها، تیمی از داوران حرفه‌ای به بررسی آثار دریافتی خواهند پرداخت و درنهایت آثار برتر معرفی و تجلیل خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها