دیدار فرمانده سپاه شهرستان عسلویه با امام جمعه اهل سنت

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه با جمعی از کارکنان با امام جمعه اهل سنت روستای سهموجنوبی بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۹۲۴۱۷
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: کار علما و رسالت علما، رسالتی بسیار سنگین و پرافتخار است و تمامی علما از بزرگان دین ، محققین اسلامی و قرآنی هستند.

 

تاجیک تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در روستای سهمو جنوبی و هچنین شهرستان عسلویه و مشارکت در همه عرصه ها، جلوه های زیبایی در همدلی مسلمانان را خلق کرده است.

 

ابراهیمی امام جمعه اهل سنت روستای سهمو جنوبی ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین فرزندان رشید کشورمان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که وعده‌ی نصرت حق را با اراده‌ی خود تحقق بخشیده و با انهدام اهداف حیاتی رژیم صهونیستی نشان دادند که گنبد آهنین رژیم صهونیستی در برابر عزم و ایمان ملت ایران گنبدی پوشالی است .

 

وی در پایان افزود: وجود سپاه و بسیج در کشور باعث ایجاد امنیت شده و باید قدر این نعمت اللهی را دانست و شکر آن را بجا آورد.

ارسال نظرات