فرمانده سپاه ناحیه لردگان، به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش پر افتخار جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی خوش درخشید.
کد خبر: ۹۵۹۲۴۲۷
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه سالروز بزرگداشت ارتش پر افتخار ایران اسلامی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی"ارتش ما امروز یک ارتش سربلند و با افتخار و با ایمان است.

سرهنگ پاسدار فریدون سعیدی، ادامه داد:۲۹ فروردین ماه سالروز بزرگداشت ارتش پر افتخار ایران اسلامی است که با نثار خون  هزاران شهید، عزت، آبرو، استقلال و سربلندی را برای هموطنان خود به یادگار گذاشت و در میدان های سخت و آزمون‌های دشوار، تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیزمان را با بازدارندگی مقتدرانه و درون‍زا  به ارمغان آورده است.

وی، گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نبرد، مجاهدت و ایثار همیشه دوشادوش سایر رزمندگان نیروهای مسّلح، شجاعانه، با سلحشوری و نقش آفرینی تعیین کننده در برابر دشمنان پلید و قسم خورده این سرزمین، چونان خورشیدی در آسمان پرفروغ جهاد و شهادت و دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز اسلامی، خوش درخشیدند و برگ‌های زرینی در تاریخ پرافتخار دفاع مقدّس و صحنه‌های شکوه مند حراست از امنیّت و تمامیّت ارضی این مرز و بوم رقم زدند و مفتخر به دریافت عناوین غرور آفرین و ارزشمند "ارتش حزب اللّه" و "ارتش متدِین "از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظّم رهبری و فرمانده معظّم کل قوا مدظله العالی گردیدند.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان، روز ارتش را به همه عزیزان ارتشی، خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان ارتشی تبریک گفت و از خداوند متعال آرزوی سلامتی و موفقیت این عزیزان و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت  کرد.

ارسال نظرات