حجت الاسلام علی پور، گفت: عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای تحقق وعده صادق رزمندگان اسلام بود و قدرت و اقتدار ایران را به رخ استکبار جهانی کشید.
کد خبر: ۹۵۹۲۴۳۱
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمله مقتدرانه خود هیمنه رژیم کودک کش و غاصب اسراییل را در هم شکست و معادلات منطقه و جهان را تغییر و درسی فراموش نشدنی به دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی داد. این اقدام،

حجت الاسلام عینعلی علی پور، اظهار کرد: این عملیات مقتدرانه و هماهنگ تحقق وعده‌ای دقیق و صادق بود که همه به آن اعتراف کردند، با این عملیات دشمنان با اقتدار و توان نظامی و هماهنگی نیروهای مسلح بیشتر آشنا شدند.

وی، افزود: این اقتدار برای دوستان و آزادیخواهان جهان امید آفرین و برای دشمنان مأیوس کننده بود، این عملیات  اقدامی تنبیهی و محدود بود، اگر این اقدام فراگیر بود حامیان رژیم صهیونیستی می‌دیدند که دیگر اثری از خانه عنکبوت باقی نخواهد ماند.

کارشناس مسایل مذهبی، ادامه داد: عملیات تاریخی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رویدادی مهم و سرنوشت ساز در منطقه و جهان است، عزتی که سپاه پاسداران، با همکاری و هماهنگی ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خلق کردند در یک اقدام دقیق و سنجیده کاری بود تا به فرموده فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای مدظله العالی، رژیم جعلی صهیونیستی تنبیه شود و نیز با ترس و وحشت قدرت پاسخگویی هم نداشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل،گفت: غده سرطانی اسرائیل وسیله امتحان کل افراد ، ملت ها و حکومت ها در جهان است.

ارسال نظرات