فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش با بیان این که نیروهای مسلح در دفاع از حریم اهل بیت همیشه آماده هستند، گفت: همدلی نیروهای مسلح زمینه ساز پیروزی و شکست دشمن و برهم زدن توطئه های مخالفان نظام است.
کد خبر: ۹۵۹۲۴۶۳
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق، در محفل انس نیروهای مسلح به میزبانی قرارگاه منطقه ای ثامن الامه نیروی سپاه با حضور استاندار خراسان رضوی، فرماندهان سپاه و ارتش، نیروی انتظامی و خانواده شهدا و آزادگان در مرکز عقیدتی سیاسی امام رضا(ره) برگزار شد، اظهار کرد: دشمن برای مقابله با نظام و از بین بردن وحدت سپاه و ارتش و وارد کردن خلل بر امنیت کشور از هیچ کاری فروگذار نیست. 

وی افزود: امروز همزمان با ۲۹ فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، شاهد وحدت و همدلی در مراسم رژه نیروهای مسلح در تهران و اقصی نقاط بودیم که نشان اقتدار کشور است. همدلی نیروهای مسلح زمینه ساز پیروزی و شکست دشمن و برهم زدن توطئه های مخالفان نظام است.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح در دفاع از حریم اهل بیت همیشه آماده هستند و حاج قاسم سلیمانی در ایجاد جبهه مقاومت و وحدت نقش موثری داشتند. 

امیر سرتیپ رضا آذریان ابراز کرد: از خداوند متعال مسئلت داریم که این وحدت را از نیروهای مسلح نگیرد و سایه پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب بر سر مسلمانان جهان مستدام باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها