خبرهای داغ:
احمدوند:

مدیران در بحث اشتغال و عفاف و حجاب پاسخگو باشند

همدان_فرماندار نهاوند با اشاره به ضرورت پاسخگویی مدیران در بحث عفاف و حجاب و اشتغال گفت: پاسخگویی بخش جدانشدنی از مسئول است.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۰۵
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
مدیران در بحث اشتغال و عفاف و حجاب پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند با تاکید بر اجرایی شدن شعار سال اظهار کرد: بر اجرایی شدن شعار سال تاکید داریم، اقداماتی که به ویژه در حوزه عمران سال گذشته شهرستان انجام شده از جمله بهسازی روستایی، جاده ها، آسفالت شهر و. قابل توجه بوده است.

وی گفت: برخی اقدامات برای توسعه شهرستان متاسفانه با مقاومت‌هایی روبرو می‌شود و فرصت‌ها را سوخت و حواشی ایجاد می‌شود، به ویژه پروژه سد گرین که اجرای آن در تأمین آب کشاورزی بسیار موثر است و نیاز به همراهی مردم دارد.

فرماندار نهاوند افزود: یکی دیگر از این اقدامات، موضوع بهره‌برداری از معادن که اشتغال و توسعه شهرستان را به دنبال دارد و نیاز به فرهنگ‌سازی و همراهی مردم دارد، است.

وی در ادامه با اشاره به شایعات تغییرات مدیریتی در شهرستان بیان کرد: برخی رسانه‌ها و مدیران نسبت به تغییرات در شهرستان و واکنش‌ها دامن می‌زنند که از اصحاب رسانه خواستار توجه به توسعه شهرستان هستیم تا پرداختن به تغییرات مدیران و حواشی رفتن یا ماندن فلان مدیر.

احمدوند گفت: آنچه امروز شهرستان ما به شدت به آن نیاز دارد پخش اخبار امیدوارکننده است.

وی افزود: نقش خبرنگاران در ایجاد یاس و امید در میان مردم بسیار مهم است و جامعه ما امروز به گسترش اخبار خوب و امیدوارکننده نیاز دارد، رسانه‌ها حلقه رابط بین مردم و مسئولین است و می‌تواند ایجاد وفاق بین مسئولین کنند و با این رویکرد وحدت رویه به رشد شهرستان کمک کند.

احمدوند با اشاره به ضرورت پاسخگویی مدیران در بحث عفاف و حجاب و اشتغال اظهار کرد: پاسخگویی بخش جدانشدنی از مسئول است و مسئولی که پاسخگو نباشد مردمی نیست و تاکید این دولت بر مردمی بودن و پاسخگویی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات