خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری:

۷۰ درصد مقابله با بی حجابی کار فرهنگی است

همدان_فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: اصحاب رسانه و جهادگران تبیین نقش بسیار مهمی در فرهنگ دارند چراکه ۷۰ درصد مقابله با بی حجابی کار فرهنگی است.
کد خبر: ۹۵۹۲۴۳۵
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷

درصد مقابله با بی حجابی کار فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در اولین شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند در خصوص موشک باران اسرائیل توسط ایران اظهار کرد: عملیات موشک باران اسرائیل با نام وعده صادق انجام شد که خوشحالی مردم را در سراسر جهان به همراه داشت که اهمیت این موضوع را می‌رساند، اما دشمن، چون شکست خورده به دنبال کمرنگ کردن این عملیات بزرگ است که جا دارد به ابعاد مختلف این عملیات پرداخته شود.

وی افزود: عملیات وعده صادق کار بسیار بزرگی بود که لازم است توسط دستگاه‌های فرهنگی با انواع هنر‌ها و اقدامات به این موضوع پرداخته شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ادارات مختلف با برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی و فضاسازی و تبیین این عملیات می‌توانند اهمیت و بزرگی این اقدام را بیان کرد.
وی در خصوص بحث عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: دبیرخانه ستاد امر به معروف شهرستان با دبیری مهراب نوابی راه‌اندازی شده که در این راه نیاز به کار فرهنگی است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با تاکید بر ضرورت پرداختن به بحث عفاف و حجاب گفت: اصحاب رسانه و جهادگران تبیین نقش بسیار مهمی در فرهنگ دارند چراکه ۷۰ درصد مقابله با بی حجابی کار فرهنگی است و این کار مهم از رسالت‌های اصحاب رسانه و ادارات است.

 مختاری افزود: کمیته‌ای برای تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال در شهرستان فعال شود و متقاضیان ایجاد مشاغل برای دریافت این وام‌ها حمایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات