شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: مهمترین مشکل شهرستان تامین آب پایدار است و امیدواریم با نظر عنایت دولت مسئله حفظ محیط زیست در کنار فعالیت معادن حل حل شود.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۶۰
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱

مهمترین مشکل شهرستان تامین آب پایدار است/توجه دولت به موضوع معدن در کنار حفظ محیط زیستبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عباس امینی در دیدار مردمی ریاست جمهوری اسلامی با مردم شهرستان شاهرود و میامی در استادیوم تختی این شهر با خیرمقدم به همه مهمانان و ریاست جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه مردم از ساعت ۴ بعداظهر منتظر ریاست جمهوری بودند افزود: الحمدالله رئیس جمهور ظرفیت‌های شاهرود را به خوبی مشناسند چه نیروی انسانی و اقیلم را می‌شاسند.
وی دو مطالبه اصلی شهرستان را بیان کرد و گفت: مهمترین مشکل شهرستان تامین آب پایدار است و اعتقاد داریم چاه زدن راه حل نیست و امیدواریم فاضلاب شهری که ساله‌ها معطل مانده است دستور کار دولت قرار گیرد.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه ما یک شهر معدنی هستیم ولیکن محیط زیست برای ما مهم است، افزود: امیدواریم با نظر عنایت دولت این مسئله حل شود.
وی ادامه داد: موضوع گاز رسانی به طرود و خارتوران که دو بخش محروم و با ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی کشور هستند امیدواریم از این نعمت در این سفر برخودار شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها