شاهرود_ رئیس جمهور با تاکید بر تلاش دولت برای خانه دار شدن متقاضیان طرح نهضت مسکن و جوانی جمعیت، گفت: امشب بیش از ۳ هزار واحد مسکونی و زمین در استان سمنان به متقاضیان واگذار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۷۷
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲

تلاش دولت برای خانه دار شدن متقاضیان/تحویل بیش از ۳ هزار واحد مسکونی و زمین در استان سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، آیت الله سید ابراهیم رئیس در آیین واگذاری واحد‌های نهضت ملی مسکن و اعطای زمین‌های طرح جوانی جمعیت در سالن ورزشی، ولی عصر (ع) شاهرود با اشاره به اهمیت خانواده و تشکیل آن گفت: دشمن می‌خواهد ما خانواده نداشته باشیم و در دنیا تبلیغ بسیار است که خانواده تشکیل نشود و به دختر‌ها و پسر‌ها گفته می‌شود خانواده تشکیل نشود یا ازدواج و زندگی‌های خاص داشته باشند.
وی افزود: در مغرب زمین این‌ها مواجه شدند با مشکل مهم و آسبب زننده بحران خانواده و بسیار تهدید بزرگی برای غرب و فرهنگ غربی هاست که بدترین نوع رابطه جنسی را تبلیغ می‌کنند که در شرع و اخلاق و قانون ما مورد سرزنش و مذمت که نسل بشر را قطع کنند.
رئیس جمهور خاطر نشان کرد: وقتی تبلیغ همحجنس بازی می‌کنند بدترین و زشت‌ترین کار اخلاقی است و کشوری که دنبال خانواده نباشد و تبلیغ همجنس گرایی کند متمدن شناحته و هر کشوری که در مقابل این اخلاق زشت و ناپسند که قطع نسل بشر دارد بایستد مقابل تمدن و بشریت است.
وی با بیان اینکه بر تشکیل خانواده تاکید داریم و در سازمان ملل ترجیح دادم از نکات مهم سخن خود را به بحران مسئله خانواده توجه دهم، گفت: در مقابل این اخلاق ناپسند و شاخص تمدن و مدنیت که غرب معرفی می‌کند و شاخص آسیب زننده به نسل بشر است و ما از خانواده تبلیغ و تمام قوانین و تشویق کننده تشکیل خانواده و قانون جمعیت و قانون تشکیل خانواده و حمایت از خانواده را انجام داده که توسعه ترجمان قانون خانواده است.
آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه دولت خود را موظف می‌داند برای حمایت از خانواده، اظهار کرد: حمایت از مسکن و زمین برای جوانان وعده انتخاباتی ماست و تاکید داریم قانون عمل و نیاز کشور است و زمین و مسکن از نیاز‌های جدی خانواده است که جوانان ما اولین پاسخ به اینکه چرا ازدواج نمی‌کنیم این است که، چون مشکل مسکن و خانه دارند.
وی ادامه داد: امروز در کشور نهضت تولید مسکن وجود دارد در جای جای کشور و ما باید سالی یک میلیون مسکن می‌ساختیم، اما نشد تا این مشکل کم باشد، اما از اول دولت ما با توجه به وعده انتخاباتی و قانون، ساخت متوسط یک میلیون مسکن در سال که نیاز کشور است و دنبال عمل هستیم
رئیس جمهوری تصریح کرد: امروز افتخار داریم در شهرستان شاهرود ۲۰۵۸ واحد مسکونی در شهر و روستا تحویل می‌دهیم به متقاضیان که دغدغه مسکن حل شود و ۱۱۵۸ قطعه زمین به افراد متقاضی زمین که ۲۰۰ متری است و ویلایی بسازند و در استان سمنان ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است که به مرور تحویل می‌شود.
وی با اشاره به تحویل ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در چند روز قبل و هزاران واحد نیرو‌های مسلح در چندی قبل، گفت: با قدرت و قوت شبانه روز دولت و بخش خصوصی، مردم و انبوه سازان و بافت فرسوده در شهر و روستا تلاس دارند و مردم شاهد هستند تا دغدغه‌ها حل شود.
آیت الله رئیسی با بیان اینکه هزینه مسکن در سبد خانواده بالاترین هزینه است و تلاش دولت این است که با امکاناتی که خدا داده و تسهیلات بانکی مسئله مسکن حل و نیاز کشور برآورده شود، خاطر نشان کرد: دولت تلاش دارد به وعده‌ها عمل کند و تلاش می‌کنیم تا غفلت نکنیم و از استاندار و بنیاد مسکن و وزات راه و شهرسازی تشکر می‌کنیم در تامین مسکن که زمینه مهمی است برای شکرگذاری و تشکر از همه دست اندرکاران.
در این مراسم اهدای نمادین واگذاری زمین به خانواده‌های چهارقلو‌ها و سه قلو‌ها انجام شد.

عکاس: محمدحسین محمدخانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها