خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان کرخه از فرمانده سپاه این شهرستان به مناسبت بزرگداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۳۲۹۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه، صبح امروز دکتر محسن ستاری فر فرماندار شهرستان کرخه به همراه معاونین خود با حضور در فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرخه ، با سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

 

 

دکتر ستاری فر فرماندار شهرستان کرخه : پاسدار یعنی محافظت کننده و مجموعه بزرگ و مقدس سپاه، برای پاسداری از دین اسلام و اهداف عالی انقلاب که حضرت امام خمینی(ره) نقشه آنرا ترسیم کردند، به وجود آمد و اکنون شاهد موفقیت های مختلف نظامی در حوزه های مختلف هستیم.

 

دکتر ستاری فر در ادامه عملیات وعده صادق را عملیات موفق و غرورآفرین علیه اهداف رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی خواند و اظهار کرد: این تنبیهی کوچک در مقابل گستاخی های اخیر اسرائیلی ها علیه منافع و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی بود و به خوبی نشان داد که اکنون قدرت بازدارندگی ما به حدی است که نه تنها این رژیم جعلی و موقت بلکه حتی هیچ یک از طرفداران و حامیان صهیونیست ها نیز جرات کوچکترین اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

 

سرگرد پاسدار «قاسم گوروی » فرمانده ناحيه مقاومت بسیج کرخه در این دیدار با بیان اینکه سپاه و بسیج ضامن بقای کشور و انقلاب هستند، اظهار داشت: ماموریت سپاه یک ماموریت فرامنطقه‌ای است و نشان می‌دهد که امام راحل آینده‌نگری بسیار درستی از تأسیس این نهاد انقلابی داشت.

 

وی افزود: عملیات «وعده صادق» و «اقدام تنبیهی» جمهوری اسلامی ایران اعمال قدرت نبود، بلکه جلوه و تصویری از اراده ملت ایران اسلامی بوده است.

 

در پایان فرماندار شهرستان کرخه با اهدای لوح از فرمانده ناحيه مقاومت بسیج شهرستان کرخه، تجلیل به عمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار