خبرهای داغ:
شاهرود_ به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک و فرهنگ‌سازی حفاظت از زمین در برابر آسیب‌های مختلف، مراسم گرامیداشت این روز در بسطام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۳۳۵۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، این مراسم در تفرجگاه امیریه و به همت شرکت سیمان شاهرود و با حضور مسئولان اداره حفاظت محیط زیست شاهرود، بخشدار بسطام، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بسطام و دانش آموزان مدرسه ۱۲ بهمن بسطام برگزار شد و زنگ زمین پاک توسط شهردار بسطام نواخته شد.
حسن گرزین بخشدار بسطام در روز زمین پاک در این مراسم ضمن گرامیداشت این روز و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با تشکر از زحمات ریاست، کارکنان اداره محیط زیست شهرستان شاهرود و فعالان حوزه محیط زیست بیان داشت: زمین میراث مشترک همه نسل‌هاست که باید در حفظ آن کوشا باشیم و همگی در جهت پاکیزه سازی محیط زیست قدم برداریم.
وی افزود: خاک و زمین امانتی است در دست ما برای آیندگان و این روز فرصتی است برای ارتقاء آگاهی شهروندان و مسئولان و افزایش مسئولیت پذیری در حفظ و نگهداری از زمین و داشتن زمین پاک و همچنین فرصتی است برای قدردانی از فعالان محیط زیست و با توجه به اینکه یکی از مشکلات جدی این بخش عدم تجمیع پسماند‌ها در یک مکان میباشد می‌بایست یک فضای مناسب که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می‌کند پیش بینی شود.
در پایان از کلیه دست اندرکاران که جهت برگزاری این مراسم زحمت کشیدند تقدیر به عمل آمد.
در انتهای مراسم شرکت سیمان شاهرود با اهدای جوایزی از دانش آموزان حاضر تقدیر بعمل آورد.
شرکت کنندگان حاضر در مراسم گرامیداشت روز جهانی زمین پاک، تفرجگاه امیریه را از زباله و به ویژه پلاستیک و فیلتر‌های سیگار پاک کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار