خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه بر لزوم تربیت دانش آموز آینده ساز مبتنی بر ساحت‌های سند تحول بنیادین تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۹۳۴۰۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سلمان محمدی در مراسم آغاز طرح بزرگ راهیان پیشرفت که با هدف تقویت روحیه خودباوری در دانش آموزان و تبیین الگوی پیشرفت و دستاوردهای فناوران و دانش بنیان‌ها در برج فناوری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهداف بزرگ در دولت سیزدهم اجرای اهداف سند تحول بنیادین است زیرا تربیت دانش آموزان تراز انقلاب و مقدمه ساز ظهور از برآیندهای این سند بالادستی است.

وی افزود: به منظور تحقق اهداف مورد نظر در سند اول بنیادین باید به دنبال تربیت چند ساحتی دانش آموزان و گریز از تربیت تک ساحتی و تک بعدی باشیم که تمامی این امور در سند تحول تربیتی بنیادین تعریف شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر عدم بخشی‌نگری در امور، تصریح کرد: لازمه تحقق بر اهداف سند تحول بنیادین در بستر آموزش و پرورش همکاری همه جانبه و استفاده از ظرفیت‌های موجود است که کی از این ظرفیت‌ها جهاد دانشگاهی است.

محمدی خاطرنشان کرد: با امضای تفاهم‌نامه اجرایی با هدف انجام عملیات‌های راهبردی به منظور بررسی و رسیدگی به ساعت‌های تربیتی این اقدام به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه مناطق محروم در تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی، گفت: ساحت علمی و پژوهشی و اجتماعی و سیاسی و مورد از مهم‌ترین ساحت‌های سند تحول بنیادین بوده که طی تفاهمنامه عملیاتی با جهاد دانشگاهی در قالب مناظره و به منظور آگاهی بخشی به دانش آموزان تعریف شده است.

ارسال نظرات