خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه از برپایی محفل قرآنی با حضور نوجوانان بسیجی و مسابقات ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۴۳۹۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه،  حلقه صالحین قرآنی با حضور نوجوانان بسیجی در پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه برگزار شد.

سیدابوالقاسم سیادت از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های اجرایی پایگاه با تاکید بر مسجدمحوری بودن برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حلقه اعضای شورا، حلقه صالحین قرآنی و قرائت دعای پرفیض امین الله در مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) با حضور بسیجیان و اهالی محله با استقبال خوبی برگزار شد.

او افزود: با هدف تقویت سطح توانایی بسیجیان و ایجاد اوقاتی شاد و مفرح برای آن ها، مسابقه فوتسال بین بسیجیان پایگاه با بسیجیان پایگاه ثارالله (ع) استان سمنان برگزار و نتیجه را واگذار کرد.

گفتنی است جلسه تلاوت قرآن کریم در مسجد امام حسن عسکری (ع) ویژه بسیجیان روستای افتر مقیم سمنان با استقبال خوبی برگزار و تمرین فوتسال پیشکسوتان و جوانان بسیجی این پایگاه در سالن ورزشی سمنان تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار