امام‌جمعه بجستان گفت: اکنون در این شهرستان سالن ورزشی استانداردی وجود ندارد و این موضوع باید پیگیری شود.
کد خبر: ۹۵۹۴۴۳۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بجستان، حجت‌الاسلام سید قاسم دهقانی در خطبه‌های امروز نمازجمعه اظهار کرد: اکنون در این شهرستان سالن ورزشی استانداردی وجود ندارد و علی‌رغم اینکه مقرر شده بود اقداماتی در این زمینه انجام شود؛ ولی هنوز هیچ کاری انجام نشده است.

وی ضمن تبریک روز شوراهای اسلامی افزود: شوراهای اسلامی اهمیت زیادی داشته و منشأ آبادانی، تحول و توسعه مناطق شهری و روستایی هستند. از این شوراها می‌توانند در تحقق اهداف موردنظر، راه‌گشای امور باشند.

خطیب جمعه بجستان با انتقاد شدید از برخی کارشکنی‌ها اعلام کرد: برخی دستگاه‌ها در شهرستان بجستان با تولید همسو نیستند. چرا باید اشک تولیدکننده شهرستان را در بیاوریم؟ چرا باید یکی از تولیدکنندگان ادعا کند که از بجستان نرفته، بلکه فرار کرده است.

وی خطاب به دستگاه قضا که بحث جرم و حمایت دو موضوع جدا است، تأکید کرد: در بحث تولید، تأکید ما، فرمایش مقام معظم رهبری است ما باید برای کارآفرینان که به شهرستان می‌آیند فرش قرمز پهن کنیم، نه اینکه اینها را فراری دهیم.

دهقانی عنوان کرد: چرا باید مردان از بجستان برای امرارمعاش به شهرستان‌های دیگر بروند. همه باید برای ایجاد اشتغال در مقولهٔ تولید و حل مشکلات کارآفرینان بجستان همراه با فرمایش مقام معظم رهبری گام برداریم.

امام‌جمعه بجستان در پایان ضمن تشکر از مسئولان بابت اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) خاطرنشان کرد: مفتخریم در شهرستان بجستان بی‌حجابی را به حداقل و در حد صفر رسانده‌ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار