فرمانده سپاه انصار الحسین ( ع) گناوه در آیین تجلیل از جمعی مربیان پایگاه‌های بسیج این شهرستان با بیان اینکه شهید مطهری، انسانی وارسته و الهی بود گفت: جسم، فکر و قلم این شهید بزرگ در خدمت اسلام و انقلاب بود.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۲۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹

فکر و قلم شهید مطهری در خدمت  اسلام و انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه ، سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود:شخصیت شهیدمطهری به عنوان یک متفکر ابعاد مختلفی داشت که کمتر در یک نفر جمع شده است و ایشان به رشته‌های مختلف اسلامی از جمله تفسیر، فلسفه، فقه، اخلاق و ... به طور عمیق و ریشه‌ای مسلط بود.

وی افزود:استاد شهید مرتضی مطهری در تاریخ معاصر از جمله شخصیت‌های نادری بود که توانایی تسخیر افکار گروه‌های بسیاری از مردم جامعه جهانی را داشت.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه شهید مطهری را فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین دانست و افزود:فکر و قلم شهید مطهری کاملا در خدمت اسلام و انقلاب بود.

و‌ی در پایان اذعان کرد: شهید مطهری معمار فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است و باید منظومه فکری و آثار ارزشمند ایشان در جامعه، پایگاه‌های بسیج، جوامع علمی و دانشگاهی ترویج شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار