رئیس شورای اسلامی شهرستان رشتخوار گفت: موضوع‌محورهای مواصلاتی رشتخوار به‌عنوان مهم‌ترین مطالبه مردمی در این شهرستان است.
کد خبر: ۹۵۹۵۳۳۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، حسن سالاری در مراسم گرامیداشت روز شوراها با درخواست از مسئولان شهرستان و ریاست حوزه راهداری رشتخوار و همچنین مسئولان وزارت راه خواستار تسریع و رفع مشکلات در حوزه راه‌ها ازجمله ۲ بانده شدن مسیر خواف، رشتخوار، تربت‌حیدریه و ترمیم آسفالت در این مسیرها شد و اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان یک خواسته عمومی و مطالبه اصلی مردم در سطح شهرستان مطرح است.

وی افزود: موضوع‌محورهای مواصلاتی رشتخوار به‌عنوان مهم‌ترین مطالبه مردمی در این شهرستان است و از مسئولان در وزارت کشور و شهرستان درخواست تسریع در ترمیم و احداث باند دوم مسیر ترانزیتی رشتخوار به تربت‌حیدریه و رشتخوار به خواف را داریم.

 محمد نجفی رئیس شورای شهر رشتخوار نیز با اشاره به اینکه خواسته مردم امروز رسیدگی به وضعیت جاده‌ها می‌باشد، اعلام کرد: تکمیل قطعه ۷ کمربندی رشتخوار یکی از موضوعات مهم و درخواست‌های شهروندان است. باوجود قول‌های مسئولان در وزارت راه مبنی بر آغاز کار ۲ماهه طرح همچنان اقدامی صورت نگرفته است.

 وی در ادامه با انتقاد از معادن خواف نسبت به عدم تخصیص اعتبارات کمک مالی به شهرداری رشتخوار بیان کرد: باوجود بضاعت کم شهرداری رشتخوار سهم شهرداری از معادن خواف هیچ است، جاده مرگ تاکنون جان چند صد نفر را در طی سال‌های گذشته گرفته و موضوع جاده امروز به‌عنوان یک مطالبه عمومی در شهرستان مطرح است.

 نجفی در ادامه به طرح‌ها و پروژه‌های اجراشده در سال گذشته در شهر رشتخوار اشاره کرد و اذعان داشت: ۳۱ میلیارد هزینه اجرای پروژه‌های شهرداری رشتخوار در سال ۱۴۰۲ بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار