جعفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با مجتبی میرحسینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان دیدار و انتصاب وی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۵۹۰۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، ظهر امروز مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با مدیر کل، دیدار و گفتگو کرد.

مجتبی میرحسینی فرض بنیاد شهید را فرض حیات انقلاب اسلامی بیان کرد و در ادامه افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و حضور انسانهای فداکار شکل گرفت.

وی در ادامه افزود: تفکر انقلابی و انسانهای فداکار بودند که در جنگ تحمیلی یک وجب از این خاک را به دشمن ندادند.

وی راه شهدا را، راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت دانست و گفت: امروزه بر همگان روشن است که عزت، پیشرفت، اقتدار و صلابت کشور بیش از هر چیز مرهون فداکاری شهدا، ایثارگران و جانبازانی است که در روزهای سخت و سرنوشت ساز با سپر ساختن سینه‌های خود و ایستادن در مقابل خطرات، از سرزمین و میهن خود دفاع کردند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امسال قصد داریم فصل جدیدی از همکاری، تعامل و هم‌افزایی درزمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را به صورت مشترک بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داشته باشیم.

ارسال نظرات