حجت الاسلام رمضانی گفت: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های بارز و تأثیرگذار در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی بود.
کد خبر: ۹۵۹۵۹۴۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین رمضانی مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان، در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی، مدیر حوزه‌های علمیه برادران در استان سیستان و بلوچستان ضمن عرض تبریک هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری گفت: همه ما در زندگی نیازمند الگوهای مناسبی هستیم و شهید مطهری آن الگویی است که می تواند ما را از نظر فکری، اعتقادی، رفتاری و علمی تامین بکند یعنی پاسداران، عالمان ربانی، عالمان عامل، عالمان آگاه با الگو گیری از جملات و رهنمودهای شهید مطهری به انقلاب خدمت کنند.

وی با بیان اینکه شهید مطهری یکی از شخصیت‌های بارز و تأثیرگذار در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی بود، افزود: علامه شهید مرتضی مطهری؛ مجاهد فی سبیل الله، عارف فیلسوف و فقیه عالی قدر و یکی از اساتید عرصه تربیت است. وی افزود: اگر نسل امروز به دنبال گام برداشتن در مسیر درست است، بی‌تردید آثار شهید مطهری امروز هم می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای معرفتی این نسل باشد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد حسن آهنگر، از زحمات و تلاش‌های فرمانده‌هان تقدیر و تشکر کرد و گزارشی از فعالیت‌های عقیدتی سیاسی ارائه داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ دوره‌های تربیت و تعالی هفته عقیدتی و سیاسی غیر متمرکز فردی، دوره‌های تربیت و تعالی خانوادگی، دوره‌های تربیت و تعالی ویژه کارکنان مجرد سپاه استان، اعزام به دوره‌های تربیت و تعالی ویژه گزینش‌گران در مشهد مقدس، اعزام به دوره‌های عقیدتی سیاسی متمرکز فردی در مرکز آموزش امام رضا(ع)، و دوره‌های عقیدتی سیاسی ویژه فرمانده‌هان و مدیران اجرایی شد.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه سلمان از برگزاری جلسات آموزشی با عنوانین مختلف خبر داد و افزود: برگزاری جلسات درس اخلاق ویژه پایوران و اعضای وابسته، برگزاری جلسات درس اخلاق ویژه خانواده کارکنان، برگزاری جلسات درس اخلاق ویژه سربازان در غالب گروه‌های شهید حججی، برگزاری جلسات آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید و مفاهیم قرآن کارکنان، برگزاری جلسات قرآن ویژه اعضای وابسته و برگزاری جلسات روخوانی قران کریم ویژه کارکنان بخشی از فعالیت‌های دفتر عقیدتی سپاه سلمان بوده است.
وی در ادامه از مسئولین محترم و مربیان استان تجلیل به عمل اورد.

حجت الاسلام علی اکبرپور، نماینده ولی فقیه سپاه سلمان در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، در تکریم و معارفه معاون محترم روابط عمومی و تبلیغات از خدمات و زحمات محمدعلی رهدار تقدیر به عمل آورد و در حکمی حسین خانی را به سمت سرپرست معاونت روابط و تبلیغات منصوب کرد و گفت: از درگاه خداوند متعال موفقیت شما را در این مسوولیت مسألت دارم.

ارسال نظرات