امام جمعه موقت شهرستان درگز گفت: حجاب و عفاف برای حفظ عزت و کرامت انسان است و رعایت آن علاوه بر جنبه قانونی و عرفی، مورد تأکید اسلام نیز می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۹۶۴۲۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵

مسئولین به وظایف قانونی خود در حوزه عفاف و حجاب عمل کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی درگز،  نماز جمعه شهرستان درگز هم زمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم با حضور پایوران و سربازان نیرو های نظامی و انتظامی، جامعه فرهنگی شهرستان و عموم همشهریان در مصلی بزرگ الغدیر برگزار شد.

امام جمعه موقت درگز در خطبه اول نماز با حدیثی از پیامبر اکرم صل الله علیه وآله گفت: به زودى زمانى براى مردم فرا می رسد كه از دانشمندان فرار مى‏ كنند چنانچه گوسفند از گرگ مى‏ گريزد. در این صورت خداوند به سه چيز آنان را مبتلا مى ‏كند، اول: بركت را از اموالشان بر مى‏دارد، دوم: مسئولی فاسد و فاسق و بی عدالت بر آنان مسلط مى‏ گرداند، سوم: بدون ايمان از دنيا مى ‏روند.

حجت الاسلام سید جعفر احمدی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به لزوم رعایت حجاب در شهرستان گفت: حجاب و عفاف برای حفظ عزت و کرامت انسان است و رعایت آن علاوه بر قانونی و عرفی بودن در جامعه، مورد تأکید دین مبین اسلام نیز می‌باشد.

امام جمعه موقت شهرستان درگز افزود: اگر عفاف و حجاب در جامعه نادیده گرفته شود، جامعه اسلامی آسیب پذیر خواهد شد لذا همه مسئولین موظف می باشند در حوزه عفاف و حجاب به نحو احسن به وظیفه خود عمل کنند.

در پایان این مراسم از ابوذر ابراهیمی به نیابت از جامعه پرتلاش کارگری تقدیر و تشکر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار