دادستان نظامی استان خراسان رضوی گفت:باید روحیه امیدواری را به نسل آینده تزریق کنیم و این امر مهم با مشارکت همگانی امکان پذیر است.
کد خبر: ۹۵۹۷۴۵۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، علیرضا موسایی در نشست با سرهنگ علی ربیعی فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد و جمعی از مسئولین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با اشاره به اینکه دشمنان با استفاده از همه ظرفیت های رسانه ای خود در تلاش هستند که انقلاب و نظام اسلامی را ناکار آمد جلوه دهند، اظهار کرد: اتحاد و همدلی بیش از پیش همه مسئولان در جهت پيشرفت و توسعه کشور مورد تاکيد است.

وی با بیان اینکه باید روحیه امیدواری را به نسل آینده تزریق کنیم، افزود: دشمنان به دنبال ایجاد روحیه یأس و سرخوردگی دربین نسل جوان هستند، تا به اهداف شوم خود برسند.

موسایی خاطرنشان کرد: دادسرای نظام در چهار چوب قوانین و مقررات و در راستای حفظ اقتدار نیروهای مسلح، حمایت خود را از کلیه مأموریت‌ های نیروهای مسلح اعلام می‌ نمایند.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد در ادامه بر تعامل بیش از پیش با دستگاه های قضایی استان تاکید کرد و گفت: بايد از طريق ارتقاء سطح همكاری و تعامل بين دستگاه های قضايی، از وقوع هرگونه حادثه در جامعه پیشگیری کنیم.

ربیعی افزود: تعامل منطقه پدافند هوایی شمال شرق با دستگاه های قضایی استان در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های قضایی در جامعه از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار هستند، بیان کرد: تعامل و همکاری با دستگاه های قضایی در هر زمینه ای، موجب ایجاد آرامش در جامعه می‌شود.

در پایان این دیدار علیرضا موسایی دادستان نظامی استان خراسان رضوی به همراه فرمانده گروه شهید دکتر حمزه حبیبی و رئیس عقیدتی سیاسی این منطقه از سایت های راداری این یگان بازدید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار