همزمان با هفته معلم، مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی و کادر اداری آموزش و پرورش ششتمد راهی مدارس شدند و با تبریک هفته معلم به تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت این ایام را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۵۹۷۴۵۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از ششتمد، همزمان با هفته معلم، مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی همراه با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و کادر اداری آموزش و پرورش شهرستان شستمد راهی مدارس شدند و با تبریک هفته معلم به تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت این ایام را گرامی داشتند.


مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ششتمد در این زمینه اظهار کرد: هفته گرامیداشت مقام والای معلم فرصتی برای تکریم این عزیران است، به این منظور با هماهنگی‌های صورت گرفته مسئولان با هدف تقدیر از زحمات معلمان راهی مدارس شدند.

خداداد فروزنده، با بیان اینکه قدردان همراهی نهادهای اداری شهرستان با اداره آموزش و پرورش هستیم، تصریح کرد: جهت عرض تبریک هفته معلم از سوی مسئولین، مدارس شهرستان در قالب ۱۳ تیم گروه بندی شده بود.

وی افزود: در این فضای صمیمی مسئولین از نزدیک در جریان برخی مشکلات مدارس قرار گرفتند که مقرر شد با هم افزایی دیگر نهادها و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مدارس اقدام شود.

فروزنده، خاطرنشان کرد: فرماندار، امام جمعه، فرمانده هان ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی، شهردار و مدیران دستگاهای اجرایی بنیاد شهید وامور ایثارگران، شبکه بهداشت و درمان، آبفا، برق، اداره صمت، بهزیستی، منابع طبیعی و آبخیزداری، شبکه دامپزشکی، کمیته امداد امام (ره)، جهاد کشاورزی و نهاد کتابخانه های عمومی، برخی از نهادهایی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار