خبرهای داغ:

جلسه احیای مجدد صندوق کارگشایی امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد

جلسه احیای مجدد صندوق کارگشایی امام حسن مجتبی (ع) با حضور اعضا در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۸۳۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه احیای مجدد صندوق کارگشایی امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

محمدرضا جلال مسوول صندوق کارگشایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای احیای مجدد صندوق کارگشایی امام حسن مجتبی (ع)، جلسه با حضور اعضای صندوق برگزار و تعدادی از مصوبات به تصویب اعضا رسید.

او افزود: مبلغ دو میلیون ریال بابت افزایش سرمایه و ماهیانه مبلغ 200 هزار ریال تعیین و محاسبه از ابتدای فروردین ۱۴۰۳ انجام خواهد شد، محمدرضا ادهم به عنوان مسوول صندوق تا زمان برگزاری مجمع عمومی برای اعضای صندوق و معرفی اعضای هیات مدیره براساس انتخابات تعیین شد. البته فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) به عنوان شخصیت حقوقی عضو هیات مدیره صندوق مشخص شد، مجمع عمومی و حسابرسی به صورت سالانه و انتخابات هیات مدیره هر دو سال یکبار انجام می شود.

مسوول صندوق کارگشایی با بیان اینکه پرداخت وام به صورت قرض‌الحسنه به اعضای صندوق در ابتدای کار و ایجاد کارگاه اقتصادی خرد با هدف سوددهی به اعضا از سرمایه موجود از اهداف صندوق است، ادامه داد: یک حساب پس انداز به صورت مشترک در بانک سپه افتتاح و شماره کارت جهت واریز حق عضویت ماهانه در اختیار اعضا قرار داده شد.

جلال در ادامه اضافه کرد: باتوجه به اینکه صندوق کارگشایی امام حسن مجتبی (ع) در سال های گذشته دارای عضو بوده اعضای آن در صورت تمایل می توانند از موجودی حساب خود برای افزایش سرمایه و باقیمانده آن را برای حق عضویت ماهانه استفاده نمایند. همچنین اعضایی که مایل به عضویت نیستند، می توانند نسبت به تسویه حساب اقدام نمایند. با توجه به اینکه صندوق باید طی روال قانونی و شناختن اعضای هیات مدیره اقدام نماید؛ اولین جلسه مجمع پس از به حد نصاب رسیدن اعضا در اولین فرصت برگزار خواهد شد.

گفتنی است در خاتمه شماره حساب در جهت واریز وجوه جهت تکمیل عضویت در اختیار اعضا قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار