طی آیینی باشکوه با حضور امیر سرلشکر موسوی به هفت تن از فرماندهان شهید و پیشکسوت دفاع مقدس نشان فداکاری اهدایی فرمانده معظم کل قوا اعطا شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۸۸۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷

اهدای نشان فداکاری به خانواده‌های شهدا و پیشکسوت ارتش+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، مراسم اعطای نشان فداکاری اهدایی فرمانده معظم کل قوا به امرای شهید «محسن کمال‌خانی»، «یوسف اقبالی جزه»، «زالی جاوید قراچه» و «رسول نظری» و همچنین پیشکسوتان دفاع مقدس امیران «منوچهر کهتری» و «سید رضی‌الدین سید حاتمی» که در دوران دفاع مقدس به شرف جانبازی نائل آمدند با حضور امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، امیر سرتیپ ستاد «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد اشعری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران و جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح امروز در مجتمع امام خمینی (ره) وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مشهد برگزار شد.

امیر آذریان در این مراسم اظهار داشت: ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دوران دفاع مقدس و بعد از آن در موقعیت‌های مختلف در کنار مردم و نظام مقدس اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه تحول و تحرک در نیروی زمینی ارتش بسیار بالا است، افزود: همه تحرکات اطراف مرز را زیر نظر داریم و در کوتاهترین زمان آماده پاسخگویی هستیم.

فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق ادامه داد: در حوزه ساخت منزل سازمانی کارکنان منطقه شمال شرق، هم اینک ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در حال ساخت و یک هزار واحد نیز ساخته و تحویل شده است.

در پایان این مراسم از کتاب «ترجمه غریب» خاطرات امیر سرتیپ «منوچهر کهتری» از فرماندهان ارتش در دوران دفاع مقدس رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار