به مناسبت هفته کرامت و روز دختر ویژه‌ برنامه و جشن «مادر دختر» با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه(س) و خانه قرآن و عترت موعود روستای گورک دژگاه از توابع بخش ساحلی دلوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۴۷۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه(س) در روستای گورک دژگاه

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، به مناسبت هفته کرامت و روز دختر ویژه‌ برنامه و جشن «مادر دختر» با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه(س) و خانه قرآن و عترت روستای گورک دژگاه از توابع بخش ساحلی دلوار برگزار شد. 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه(س) روستای گورک دژگاه در خصوص این مراسم عنوان داشت:  ویژه برنامه و جشن مادر دختری به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر از طرف بسیج خواهران و خانه قرآن و عترت موعود گورک دژگاه با حضور مادران و دختران برای ترویج و تشویق عفاف و حجاب فاطمی و سیره معصومین برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه حضرت معصومه(س) بهترین الگو برای دختران ما است، گفت: دختران جوان ما باید پاکی، عصمت و عفاف این حضرت را الگو شاخص و سرمشق خود در زندگی قرار دهند تا به موفقیت برسند.

وی با اشاره به ایفای نقش دختران در جامعه، تصریح کرد: شناخت الگوی مناسب در زندگی موجب رشد و شکوفایی شده و جامعه به‌ سوی روشنایی هدایت شده و در جهت بالندگی خود قدم برمی دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: این ویژه‌برنامه با اجرای نمایش، مسابقه مادر دختری، خاطره‌گویی، همخوانی دختران، اجرای نمایش دختران، اهدای هدایا و پذیرایی همراه بود.

پایان خبر/

ارسال نظرات