خبرهای داغ:

از برپایی جشن دهه کرامت تا حضور پرتلاش جهادگران بسیجی در سرخه

جهادگر بسیج پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از برگزاری ویژه برنامه جشن دهه کرامت و حضور پرشور جهادگران بسیجی در برنامه ها خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۹۲۱۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه کرامت، ویژه برنامه ها و اقدامت جهادی بسیاری به همت بسیجیان و جهادگران پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) خواهران در سرخه انجام شد.

زهرا ادهم از جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت در حاشیه برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت این فرخنده ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع)، فضا سازی پایگاه ویژه جشن دهه کرامت و آماده سازی هدایا توسط گروه جهادی فرهنگی در پایگاه انجام شد.

او افزود: جشن ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) با سخنرانی و مولودی خوانی محبوبه مهدوی نژاد از هادیان سیاسی بسیج همراه با اجرای گروه سرود نوگلان فاطمی برگزار و در پایان از دختران تجلیل شد.

جهادگر بسیج پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: به همین مناسبت اردوی نیم روزه بسیجیان پایگاه به امام زاده علی ابن اشرف (ع) انجام و بسیجیان در برنامه سلام فرمانده حضور یافتند.

ادهم با اشاره به اقدامات جهادی جهادگران پایگاه گفت: آماده سازی و طبخ غذا جهت پذیرایی از اعضای گردان امنیتی امام علی (ع) و تهیه و پشتیبانی پذیرایی جشن دهه کرامت توسط گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت و قرعه کشی صندوق قرض الحسنه پایگاه با همکاری جمعی از بسیجیان همراه با اهدادی وام به 6 نفر انجام شد.

او اضافه کرد: سرکشی و عیادت اعضای شورا و جمعی از سرگروه ها از سرگروه پیشکسوتان و حضور خواهران محجبه در مکان های عمومی همراه با برگزاری حلقه شهید عباسعلی صفی در پارک و تجلیل از سرگروه این حلقه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار