خبرهای داغ:

کاروان زیر سایه خورشید در سرخه حضور یافتند

کاروان زیر سایه خورشید به همراه پرچم متبرک آستان قدس رضوی با حضور در شهرستان سرخه در ویژه برنامه های شهرستانی حضور یافتند.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۹۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای حضور کاروان خدام بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در شهرستان سرخه، مراسم پرفیض دعای ندبه با حضور خادمین و پرچم متبرک حرم رضوی در مهدیه بزرگ سرخه در صبح جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه 1403 برگزار شد.

در ادامه خادمین آستان مقدس رضوی به همراه پرچم متبرک در گلزار شهدای سرخه حضور یافته و ضمن ادای احترام کاروان خدام حرم رضوی و مسئولان شهرستان سرخه در گلزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان های شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

گفتنی است خادمان حرم علی بن موسی الرضا (ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید به همراه پرچم متبرک آستان قدس رضوی در شرکت سیم و کابل شاهین سرخه حضور یافته و با جمعی از کارگران این کارخانه دیدار کردند.

لازم به ذکر است؛ در این دیدار به برکت نام امام رضا (ع) اتفاقات خوبی رقم خورد، مقررشد هدایایی به کارگران مجرد که تا پایان سال ازدواج کنند و همچنین کارگرانی که صاحب فرزند شوند، اهدا و یک روز اضافه کار به کارگران حاضر در این برنامه از سوی مدیریت تعلق خواهد گرفت.

همچنین کارگرانی که هم نام با امام رضا (ع) بودند، به قید قرعه کشی یک سفر به مشهد مقدس و کمک هزینه ازدواج به فرزندان کارگران این شرکت اهدا خواهد شد.

گفتنی است خادمان حرم مطهر به مناسبت دهه کرامت در پایگاه شهدای امدادگر روستای افتر در سرخه حضور یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار