امام جمعه شازند:

جنایات رژیم سعودی بدتر از جنایات آل یهود است

امام جمعه شازند جنایات رژیم سعودی را بدتر از جنایات آل یهود دانست و گفت: حملات ناجوانمردانه آل سعود به یمن باعث تخریب زیرساخت ها، شهادت مردان، زنان و کودکان شده است.
کد خبر: ۸۵۱۷۴۱۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی در خطبه های نماز جمعه شهر شازند افزود: مردم یمن بسیار مظلوم بوده و به دلیل اینکه دنبال استقلال کشور خود هستند، این چنین مورد تهاجم قرار گرفته اند و مسلمانان ایران و جهان باید به کمک مردم این کشور بشتابند.

وی، محکوم کردن جنایات آل سعود را وظیفه همه مسلمانان جهان اعلام کرد و با تاکید بر اینکه مسلمانان باید فریاد اعتراض آمیز خود را به گوش جهانیان برسانند افزود: مسلمانان جهان باید در هر زمانی که فریاد مسلمان دیگر را شنیدند، اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند.

وی آل سعود را دست نشانده آمریکا و اسرائیل در حمله به مردم یمن اعلام کرد و گفت: آمریکا و اسرائیل جنایات خود را از طریق آل سعود نسبت به مردم یمن انجام می دهند.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: اقدامات و جنایات آل سعود در کشور اسلامی یمن بدتر از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بوده است و هر کس داعیه اسلام و مسلمانی دارد، باید در مقابل ظالمی چون آل سعود بایستد.

وی در بخش دیگری از سخنانش فضیلتهای حضرت علی (ع) را یادآور شد وگفت: یکی از بزرگترین فضیلت های امیر المومنین علی (ع) این است که آن شخصیت بزرگوار، تنها فرد متولد شده در کعبه هستند و تاکنون کسی مفتخر به این امر نشده است.

وی با دعوت همگان به تلاش برای شناخت عظمت شخصیت والای امیرالمومنان( ع ) افزود: خداوند متعال وجود مبارک حضرت علی (ع) را میزان اعمال، صراط مستقیم و عدل مجسم بر روی زمین قرار داده تا مدعیان اجرای عدالت به صورت تمام و کمال به این الگوی عظیم الهی اقتدا کنند.

پس از مراسم نماز جمعه مردم شهر شازند و شهرهای مهاجران، آستانه و هندودر با انجام راهپیمائی، جنایات رژیم سعودی را محکوم و پشتیبانی حود از مردم مظلوم یمن را اعلام کردند.
ارسال نظرات