خبرهای داغ:
آیت‌الله سعیدی:

تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی یکی از برکات خون شهداست

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی یکی از برکات خون شهداست، گفت: دولت باید در اجرای این قانون اهتمام جدی داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۵۷۷۸۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در رزمایش ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی نیروهای انتظامی استان قم که با مشارکت آمران به معروف و ناهیان از منکر در میدان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) انجام شد، با تاکید بر اینکه آمران به معروف برای رضای خداوند تبارک و تعالی در راستای اجرای فرامین او گام برمی‌دارند، اظهار کرد: زندگی ائمه اطهار(ع) به ما آموخته است که امر به معروف و نهی از منکر جلوه‌های مختلفی دارد.

وی هجرت و تذکر زبانی را از جلوه‌های امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و افزود: رهبر انقلاب اسلامی قانون امر به معروف و نهی از منکر را مورد تاکید قرار دادند و اکنون این قانون بعد از تصویب مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در دستور کار دولت قرار گرفته است و در این زمینه باید از دولت، مجلس و شورای نگهبان تقدیر شود.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی یکی از برکات خون شهداست، یادآور شد: دولت باید در اجرای این قانون اهتمام جدی داشته باشد و ثمرات آن به زودی در سطح جامعه اسلامی قابل مشاهده خواهد بود.

وی تاکید کرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر توسط بزرگان دینی بسیاری مورد تاکید قرار گرفته است، زیرا جامعه با استفاده از این اصل می‌تواند به سمت تعالی مورد نظر هدایت شود.


ارسال نظرات