خبرهای داغ:
سردار شاه ویسی:

حضور مردم باعث خنثی شدن توطئه های دشمن شده است

سردار شاه ویسی با بیان اینکه حضور مردم در تمامی صحنه های انقلاب باعث خنثی سازی توطئه های دشمنان شده است، گفت: یکی از توطئه های دشمنان جنگ نابرابر هشت ساله بود که در این جنگ دشمن با تمام توان به مرزهای کشور حمله ور شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۱۰۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب، سردار رضا شاه ویسی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مراسم رژه 31 شهریور شهرستان اسلام آباد غرب که با حضور یگان های پیاده، موتوری و خودرویی از سپاه،ارتش،بسیج و نیروی انتظامی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: امام (ره) هنگامی نهضت انقلاب را شروع کرد که همه دنیا در دست دو قدرت شرق و غرب بود و این بلوک های قدرت اجازه تشکیل کشور مستقل در جهان را نمی دادند.

وی افزود: در چنین شرایطی انقلاب اسلامی با پشتیبانی مردم به پیروزی رسید و دشمن برای ضربه زدن به آن طراحی ها مختلفی از قبیل جنگ داخلی،ترور،جنگ خارجی و غیره را انجام داد.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه تاکنون حضور مردم در صحنه های انقلاب باعث خنثی سازی توطئه ها شده است بیان کرد: یکی از توطئه های دشمنان جنگ نابرابر هشت ساله بود که در این جنگ دشمن با تمام توان زرهی و رزمی به مرزهای کشور حمله ور شد.

سردار شاویسی با اشاره به مشکلاتی که در اوایل جنگ برای دفاع از میهن اسلامی وجود داشت تصریح کرد: بنی صدر به ارتش دستور داده بود که نیروهای مردمی برای حضور در جبهه تجهیز نشوند.

وی با بیان اینکه  از سال 61 به بعد با حضور نیروهای بومی در جبهه ها توانستیم دشمن را با عملیات های مختلف سردرگم کنیم افزود: بعد از عزل بنی صدر عملیات های مختلفی که توسط نیروهای انقلابی ارتش و سپاه طرح ریزی شده بود انجام شد.

سردار شاه ویسی با تشریح عملیات های مختلف دفاع مقدس گفت: یکی از عملیات های ما عملیات بیت المقدس بود و با انجام این عملیات 20 هزار نفر از نیروهای دشمن اسیر و حدود 16 هزار نفر از آن ها به هلاکت رسیدند و شیرازه ارتش عراق از هم پاشید.

وی گفت: دشمن بازنده 8 سال جنگ بود و در واقع بازنده اصلی این جنگ غرب بود و برای اینکه بازنده نباشند یعد از قطعنامه 598 حمله دیگری در سال 67 تدارک دیدند که منجر به ورود منافقین شد اما مردم اسلام آباد با مقاومت در برابر آنها ضربه مهلکی به منافقین وارد کردند.

ارسال نظرات