خبرهای داغ:
مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس :

نباید نقش خراسان جنوبی در هشت سال مقدس مظلوم واقع شود

مدیرکل سابق حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع خراسان جنوبی با بیان اینکه رزمندگان خراسان جنوبی در هشت سال دفاع مقدس افتخارات زیادی بدست آورده اند، گفت: نباید بگذاریم نقش این استان در هشت سال جنگ تحمیلی مظلوم واقع شود.
کد خبر: ۸۵۷۲۴۷۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسن مجنونی مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با تبریک و گرامی داشت هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت: رزمندگان خراسان جنوبی در هشت سال دفاع مقدس و در همه اقشارافتخارات زیادی بدست آورده اند.

وی با بیان اینکه کشور مدیون ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی است، گفت: همه ما مدیون این فداکاری و ایثار انها هستیم .

مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه این سازمان از سال 1369 تأسیس شده است، گفت: اقدامات شایسته‌ وخوبی در این اداره کل انجام شده است و در آینده مشخص می‌شود خراسان‌جنوبی چه افتخاراتی در حوزه دفاع مقدس کسب کرده است.

مجنونی از راه‌اندازی فاز یک پارک موزه دفاع مقدس در سال 1397 و برگزاری اولین کنگره شهدای استان خراسان جنوبی خبرداد و گفت: این پارک موزه، بزرگترین پارک موزه شرق کشور و جزو 5 پارک موزه بزرگ کشور است.

مجنونی موزه‌های دفاع مقدس را جزء افتخارات استان عنوان و تصریح کرد: موزه دیگر دفاع مقدس استان در صحرای طبس قرار دارد که ردیف ملی نیز گرفته است.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی بااشاره به عملکرد این بنیاد در طی سالهی گذشته اشاره و یادآورشد: تاکنون در 103 نقطه مزار شهدای گمنام به بهره‌برداری رسیده است ساخت تعدادی از مزار شهدای گمنام در استان نیز دردست اقدام است.

وی به کارهای علمی و پژوهشی در حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تاکنون 40 کارگروه پژوهشی، علمی و تحقیقاتی در خصوص دفاع مقدس فعال است که آثار مختلفی را چاپ شده است که با افتتاح پارک موزه دفاع مقدس به نمایش گذاشته خواهدشد.

وی ادامه داد: 20 کارگروه در حوزه پژوهش مانند نقش زنان، نقش روحانیت، نقش فرهنگیان، نقش ارتش، نقش پدافند هوایی و نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس وجود دارد.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی به عضویت 90 خبرنگار در کانون دفاع مقدس در استان اشاره کرد و افزود: نباید بگذاریم خراسان‌جنوبی در دفاع مقدس مظلوم واقع شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها