خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری دوره آموزش خبرنگاری در کرمانشاه

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه از برگزاری یک دوره کلاس آموزش خبرنگاری مقدماتی در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۹۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
حسن موحد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج کرمانشاه از برگزاری یک دوره کلاس آموزش خبرنگاری مقدماتی در کرمانشاه خبر داد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی با هدف ارائه آموزش‌های لازم به اصحاب رسانه و تربیت نیروی انسانی متعهد در فضای رسانه برگزار می‌شود، گفت: رسانه دریچه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به اقشار مختلف جامعه است.

موحد با اشاره به اینکه شرکت در این دوره برای اصحاب رسانه و علاقه‌مندان به این عرصه آزاد است، بیان داشت: رسانه‌ها با پرورش افراد توانمند می‌توانند اثربخشی و کارآیی خود را بالا ببرند.

به گفته مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، ثبت‌نام از متقاضیان برای شرکت در این دوره طی روزهای آینده آغاز می‌شود.

این مسئول زمان شروع کلاس‌های آموزشی دوره خبرنگاری مقدماتی بسیج رسانه استان کرمانشاه را نیمه دوم مهر ماه سال‌جاری بیان کرد.

وی از ارائه سرفصل‌های آموزشی همچون خبرنویسی، مصاحبه، گزارش، ویراستاری، اخلاق در رسانه، قوانین مطبوعات و اقتصاد مقاومتی در رسانه طی مدت برگزاری دوره مذکور خبر داد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه تصریح کرد: در پایان این دوره از افراد آزمونی گرفته و به قبول شدگان گواهی آموزشی اعطا می‌شود.

این مسئول با تصریح بر اینکه دوره تکمیلی نیز پس از دوره مقدماتی برگزار خواهد شد، گفت: اساتید مجربی برای تدریس در این دوره انتخاب شده‌اند.

ارسال نظرات