خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زیرکوه:

آرمان شهدا اعتلاي اسلام بود

ايران، كشوري با قدمت اسلامي كهن است كه جوانانش در مسير اعتلاي اسلام از جان و مال خود مي گذرند و گام هاي ترقي و پيشرفت را طي كرده تا بر استكبار و جهان خواران پيروز شوند.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۶۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام ارمغان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زیرکوه در جلسه بصیرت افزایی در جمع بسيجيان شهر حاجي آباد به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: يكي از دلايل مقدس بودن هفته دفاع برگرفته از آرمان هايي بود كه شهدا براي آن جان فشاني كردند.

وی دومين دليل مقدس بودن هفته دفاع را هزاران شهيدي دانستند كه در مسير حق جانشان را از دست دادند.

حجت الاسلام ارمغان تاكيد كرد: گذشت زمان نتوانسته جلوه ی نام و یاد شهیدان عزیز را کم فروغ سازد و همچنان شهید مظهر حیات و درخشندگی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زیرکوه افزود: ايران كشوري با قدمت اسلامي كهن است كه جوانانش در مسير اعتلاي اسلام از جان و مال خود مي گذرند و گام هاي ترقي و پيشرفت را طي كرده تا بر استكبار و جهان خواران پيروز شوند.

وی با گرامي داشتن ياد و خاطره جانباختگان واقعه منا، اين اتفاقات را لكه ننگي بر تصوير آل سعود دانست و اظهار کرد: خون مظلومانه حاجيان جان باخته ما در جوش است و ريشه كفر و ظلم آل سعود را خواهد كند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها