ملت فجر آفرین ما شعارهای مقدس خود را تکرار خواهند کرد

امام جمعه در همایش یوم الله 13 آبان در مصلی اراک گفت: امریکا در 60 سال گذشته همواره با برنامه های مختلف قصد ضربه زدن به ملت ایران را داشته است.
کد خبر: ۸۵۸۹۸۹۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در همایش گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که روز چهار شنبه در مصلی شهر اراک برگزار شد گفت: روز ۱۳ آبان روز سرنوشت ساز برای کشور است و همواره در تاریخ ملت ایران خواهد ماند.
دری نجف آبادی اظهار کرد: همچنین این روز علاوه بر این در منطقه و جهان نیز تاثیر گذار بوده است.

وی با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در  گرامیداشت روز ۱۳ آبان در اراک ادامه داد: اقشار مختلف مردم و مسئولین در این مراسم بار دیگر اتحاد و انسجام ملت ایران را به رخ دشمنان کشیدند.

امام جمعه اراک بیان کرد: با حضور خود نشان دادیم در برابر دشمنان قرآن و اسلام و نفوذ دشمنان یک دست هستیم.

دری نجف آبادی جوانان را سرمایه اصلی انقلاب، مایه خیر و برکت و تداوم بخش راه امام(ره) و رهبری عنوان کرد و افزود: همه مردم و مسئولین باید قدر این جوانان را بدانیم و برایشان ارزش قایل شویم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه ایران تجربه تلخ ۶۰ ساله از سیاستهای خصمانه امریکا دارد اضافه کرد: طی این مدت امریکا با برنامه های مختلف قصد ضربه زدن به ملت ایران را داشته است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران هیچ گاه تن به ذلت نخواهد داد ادامه داد:  شعار ما هم شعار کربلا است و ملت فجر آفرین ما شعارهای مقدس خود را تکرار خواهند کرد.

امام جمعه اراک به برجام هم اشاره کرد و گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای دولت و مردم قابل توجه است و در خصوص برجام قول فصل است.

وی ادامه داد: تیم هسته ای ایران قبل از هر گونه اقدام باید تعهدات لازم را از امریکا و اتحادیه اروپا در خصوص تعداد سانتریفیوژها و آب سنگین اراک بگیرد و بعد از این که ضمانت نامه های لازم را گرفت اقدام کند و در بحث تحریم ها باید دقت داشته باشد تا تحریم ها به طور کامل لغو شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به ضرورت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی هم اشاره ای کرد و گفت: استان مرکزی دارای ظرفیت های خوبی در بخش اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون صنعت استان با ۴۰ درصد ظرفیت فعالیت می کند بیان کرد: باید تلاش کنیم در راستای بهره برداری از ظرفیت های اقتصاد مقاومتی ظرفیت این واحدهای تولیدی را نیز تکمیل کنیم.

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه دولت برای شرایط پسا تحریم به جای شعار دادن برنامه ریزی مناسب داشته باشد ادامه داد: در این راستا لازم است سایر بخش ها و بانکها نیز در این زمینه دولت را همکاری کنند.

ارسال نظرات