خبرهای داغ:
امام جمعه اسفراین گفت: سیزدهم آبان ماه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران برای همیشه ماندگار است.
کد خبر: ۸۵۹۰۵۵۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، امام جمعه اسفراین در آیین پایانی راهپیمایی یوم الله سیزده آبان ماه در اسفراین  گفت: مبارزه با استکبار در متن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام محمدیان افزود: شکوه حضور همگانی به ویژه دانش آموزان و دانشجویان تلنگری به استکبار برای نزدیکی به نابودی زد.

وی با بیان اینکه امروز رساتر، پویاتر و گویاتر فریاد مرگ بر آمریکا طنین انداز شد، اظهار داشت: تقویم جمهوری اسلامی ایران در متن سیزدهم آبان ماه یادآور سه خاطره است که ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در این وقایع به عنوان نقطه مشترک تلقی می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین سیزدهم آبان ماه را یکی از ماندگار ترین ایام در تاریخ جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: مرگ بر آمریکا اعلام انزجار از اتم استکبار به عنوان ذکر همیشگی نظام است که با رفت و آمد دولت ها تغییر نخواهد کرد.

وی عنوان کرد: استکبار و دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، آرزوی حرف ارزش ها که از مبانی انقلاب اسلامی است را به گور خواهد برد.

حجت الاسلام قدیر محمدیان با بیان اینکه  امسال باشکوه ترین حضور در راهپیمایی رقم خورد، خاطر نشان کرد: هرم پویای تشیع مقابل هرم کفر و استکبار جهانی است و این حقیقت پاسداشت سیزدهم آبان ماه است.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی اضافه کرد: با تسخیر این مرکز شنود هم ابهت آمریکا در هم شکست و هم بستر سقوط ملی گرایان که مدافع ارتباط با آمریکا بودند، فراهم آمد.

وی با اشاره به سالروز تبعید امام اظهار داشت: امام بعد از موضع گیری پانزدهم خرداد علیه شاه تبعید نشد اما موضع گیری ایشان مقابل لایحه کاپیتولاسیون مایه تبعید حضرت شد چرا که شاه نوکر آمریکایی در ایران بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها