خبرهای داغ:

روحیه استقامت موجب اقتدار ایران اسلامی شده است

فرمانده سپاه ناحیه روانسر گفت: تفکر بسیجی و روحیه استقامت و ایستادگی موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی شده است.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۰۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، سرهنگ علی اصغر الله دانه در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج افزود: تفکر بسیجی همان تفکر جهاد و مقاومت است.
وی نقش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه را بسیار مهم و اثرگذار دانست و تصریح کرد: بسیجیان همواره در تمامی عرصه های دفاعی، فرهنگی، علمی، آموزشی و سازندگی و عمرانی نقش خود را به خوبی ایفا کرده و ثابت کرده اند حافظ ارزش های نظام و انقلاب بوده و هستند.
فرمانده سپاه ناحیه روانسر اظهار کرد: اخلاص، شجاعت، شهامت، استقامت و پایداری، آماده جهاد بودن و بصیرت از مهمترین شاخصه ها و مولفه های بسیجیان می باشد.
سرهنگ الله دانه گفت: فرهنگ بسیج فرهنگ استقامت، معنویت، شجاعت و عزت و استقلال و آزادی است.
وی یادآور شد: هدف اساسی دشمنان انقلاب کمرنگ جلوه دادن ارزشهای انقلابی و اسلامی است که بایستی برای مقابله با این هجمه ها فرهنگ بسیجی در جامعه زنده باشد.
فرمانده سپاه ناحیه روانسر از برگزاری 45 برنامه مختلف در گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و افزود: در اولین روز از هفته بسیج بزرگترین همایش پیاده روی خانوادگی منطقه اورامانات در روز جمعه 29 آبان ماه از مسیر مسجد ویس القرن تا میدان اورامان در شهر روانسر برگزار خواهد شد.
سرهنگ الله دانه برگزاری یادواره های شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست های بصیرتی، میقات با صالحین و حضور سازمان یافته حلقه های صالحین در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه های نماز توسط فرمانده سپاه ناحیه، دیدار بسیجیان با امام جمعه روانسر، برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی و تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذر ماه را ازعمده ترین برنامه های هفته بسیج در روانسر اعلام کرد.
ارسال نظرات