خبرهای داغ:
حماسه مردم در دی ماه در نگارستان ایران؛

رسانه های گلستان با حضور در 9 دی همراه با مردم به رهبر لبیک خواهند گفت

سازمان بسیج رسانه استان گلستان با انتشار بیانه ای اعلام کرد که رسانه های گلستان با حضور در 9 دی هم راه با مردم به رهبر لبیک خواهند گفت.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۱۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، در آستانه 9 دی ماه سازمان بسیج رسانه استان گلستان بیانه‎‎ای به شرح ذیل را منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است «ملت ایران در طی 37 سال گذشته انقلاب اسلامی، مظهر شگفتی جهانیان بودند، رشادت‎های جوانان این کشور در هشت سال دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی، کسب انرژی هسته‎ای و استقامت در برابر تحریم‎های ظالمانه و ناجوان‌مردانه استکبار جهانی، گوشه‎ای از برگ زرین افتخارات این ملت در تاریخ انقلاب اسلامی بوده است.

ملت ولایت‌مدار ایران هرگاه در هر برهه زمانه احساس خطر کردند به میدان آمدند و بر این اساس در 9 دی سال 1388همزمان در سراسر کشور به میدان آمدند و بساط معاندان و مغرضان نظام را برچیدند.

سال 88 سال شکوه ملت ایران است، ملتی که با حماسه حضور انتخاباتی پرشور را در کشور رقم زد و علی‎رغم بی‎بصیرتی برخی از خواص  بعد از انتخابات ریاست جمهوری این حماسه حضور به تلخی گرایید اما بار دیگر این ملت ایران بودند که با حضور حماسی خود در 9 دی از حق انتخاب سرنوشت خود دفاع کردند.

ملت ایران اسلامی در طی 37 سال گذشته با 33 انتخاب آزاد و حماسی که در هیچ کشوری از دنیا این میزان دموکراسی برای انتخاب سرنوشت وجود ندارد  را برگزار کردند و این مهم موضوعی است که سلطه‎گران را به خشم آورده است.

فتنه 1388 برای براندازی نظام طراحی شده بود اما با حماسه حضور ملت با بصیرت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی فتنه 88 نقش بر آب شد.

فتنه 88 حاصل استحاله فکری تبلیغاتی بود و با رمز تقلب و دسیسه و ترفندهای معاندان نظام، منافقین، سلطنت طلب‎ها و استکبار جهانی شکل گرفت. لذا سازمان بسیج رسانه استان گلستان از کلیه اصحاب رسانه استان گلستان درخواست می‎دارد که با اطلاع‎رسانی درس، دقیق و سریع به مقابله با ابزارهای تبلیغاتی غربی بپردازد.

بسیجیان رسانه‌ای استان گلستان با حضور خود در 9 دی ماه هم صدا با ملت ایران اسلامی بار دیگر به مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت و نشان خواهند داد که با تمام قوا گوش به فرمان و مطیع امر ولی امر مسلمین هستند.

ما فعالان رسانه ای عضو سازمان بسیج رسانه استان گلستان معتقدیم که حضور مردم در حماسه 9 دی سال 1394 در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ترس و بیم را به جان منافقان و فتنه‎گران خواهند انداخت و آنها را برای دسیسه‎چینی بر علیه این نظام متزلزل و منزوی خواهد کرد، و اعلام میداریم پرشورتر از گذشته در گرامیداشت حماسه 9 دی ماه حضور خواهیم یافت و از تمامی مردم استان گلستان به خصوص اصحاب رسانه دعوت می‌کنیم تا با حضور خود در این روز حماسی باری دیگر به آرمانهای بلند امام و شهدا و مقام عظمای ولایت لبیک بگویند.»

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها