خبرهای داغ:
دبیر کاروان انقلاب اسلامی مرکز گفتمان انقلاب عنوان کرد؛

وجود 206 مرکز اسلام شناسی و شیعه شناسی در آمریکا

دبیر کاروان انقلاب اسلامی مرکز گفتمان انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه در آمریکا 206مرکز اسلام شناسی و شیعه شناسی وجود داد، ابراز داشت: این در حالی است که در ایران 200 مرکز اسلام شناسی نداریم.
کد خبر: ۸۶۳۴۹۴۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از آق قلا ؛ حجت الاسلام مجید رضا فولادی در نشست روشنگری با موضوع باز خوانی اصول و خط امام(ره) و مقابله با تحریف خط امام (ره) که در شهر انبار العوم شهرستان آق قلا برگزار شد، در جمع بسیجیان اظهار کرد: تمام طرح‎هایی که آمریکا در سالهای قبل برای صد سال آینده ایران طراحی کرده بودیم امام (ره) همه را خنثی کرد.

فولادی با بیان اینکه آمریکا قابل اعتمادنیست، ابراز داشت: مسولان باید هوشیار و بیدار در برابر آمریکایی‎ها عمل کنند.

دبیر کاروان انقلاب اسلامی مرکز گفتمان انقلاب اسلامی کشورابراز داشت: عده‎ای در لباس دوست به نظام ضربه وارد می‎کنند و مردم چنین افرادی را می‎شناسند و می‎دانند چه کسانی هستند.

فولادی با بیان اینکه مسئولان ما باید بیدار باشند، افزود: داعش هنوز جرات نکرده که حتی لفظی نظامی بر علیه ایران بکار ببرد چرا که مردم ایران بیدار هستند.

وی با بیان اینکه در آمریکا 206مرکز اسلام شناسی و شیعه شناسی وجود داد، ابراز داشت: این در حالی است که در ایران 200 مرکز اسلام شناسی نداریم.

دبیر کاروان انقلاب اسلامی مرکز گفتمان انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه آمریکا روزنه‎های نفوذ را امروز در یافته است، خاطرنشان کرد: وحدتی که بین مردم و اسلام وجود دارد سدی در برابر نفوذ آمریکایی‎ها ایجاد کرده که به کسی جرات نفوذ را نداده است.

فولادی با بیان اینکه وحدت امت باعث خنثی شدن نفوذ دشمنان می‎شود، یادآور شد: هر کسی که در انقلاب اسلامی کند و از بین ببردوی افزود هر مسؤلی که کوچکترین فاصله از خط امام گرفت قطعا خیانت کرده و در پایان افزود : رای خود را از مکتب و ارمانهای امام انتخاب کنید

گفتنی است این نهضت روشنگری در شهرستان آققلا مسجد احب الزمان(عج) به میزبانی سپا ناحیه مقاومت این شهرستان برگزار شده است .

جمشید لکزایی خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج  گلستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها