خبرهای داغ:
رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان قم:

کاراته کاهای ناشنوای قم به مقام قهرمانی کشور دست یافتند

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم از قهرمانی کاراته کاهای ناشنوای قم در مسابقات کاراته ناشنوایان قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۸۵۰۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مصطفی علیزاده در گفتگو با خبرنگاران در قم اظهار داشت: رقابت‌های کاراته قهرمانی ناشنوایان کشور روز گذشته در گرگان به کار خود پایان داد و تیم کاراته استان قم موفق شد با کسب مدال در تمامی اوزان به استثنای وزن ۵۵ کیلوگرم به مقام قهرمانی این پیکارها دست پیدا کند.

وی افزود: کاراته‌کاهای ناشنوای استان قم با کسب ۸ مدال طلا، نقره و برنز در پیکارهای قهرمانی ناشنوایان کشور خوش درخشیده و در پایان مسابقات در بخش امتیازات تیمی با کسب بیشترین امتیاز قهرمان ایران شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم گفت: مسابقات کاراته قهرمانی ناشنوایان کشور در اوزان ۶ گانه بخش کومیته و کاتای انفرادی هر دو بخش آقایان و بانوان با حضور بیش از ۱۰۰ کاراته‌کا به میزبانی گرگان به انجام رسید.

علیزاده بیان داشت: در دسته منهای ۶۰ کیلوگرم مهدی سوری از قم موفق شد با پیروزی بر حیدر حاتم‌نژاد از تیم کهگیلویه و بویراحمد به مقام قهرمانی رسید و در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم میثم اخوان از قم پس از محمد خدایار از تیم البرز و سیداحمد موسوی از تیم لرستان به مقام سوم دست یافت.

وی عنوان کرد: در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم سید نعمت درویشی از قم در دیدار فینال برابر امیر دانیالی از استان بوشهر به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد و در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم، مهدی سعدی از قم نیز برابر حریفی از تهران در دیدار پایانی شکست خورد و به مدال نقره رسید البته حسین افشاری از قم در این وزن حاضر بود و با کسب مقام سوم صاحب نشان برنز شد.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم تصریح کرد: در وزن به اضافه ۸۴ کیلو هر ۳ مدال طلا، نقره و برنز این وزن به نمایندگان قم رسید چنان که سیدمرتضی جدایی در یک فینال سراسر قمی محسن تیموری همشهری خود را شکست داد و قهرمان شد و محمد بداشتی از قم نیز رتبه سوم این وزن را کسب کرد.
ارسال نظرات