مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دلیجان گفت

راهپیمایی روز قدس؛ پاسخی کوبنده به توطئه‌های رژیم صهیونیستی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دلیجان گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس پاسخی کوبنده به ظلم و ستمگری رژیم غاصب صهیونیسم و عاملی برای تقویت بیش از پیش روحیه مقاومت مردم مظلوم فلسطین می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۳۷۹۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس روز حیات جهان اسلام، روز مقابله مستضعفین مقابل مستکبرین، روز مقابله ملت‌های جهان مقابل استعمار و استکبار و روز فریاد مسلمین علیه رژیم اشغالگر قدس است.

وی افزود: قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است که هر برگ این دفتر یادمان حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دلیجان تصریح کرد: در واقع روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی روز جهانی قدس مظهر همبستگی امت اسلام با مردم ستمدیده فلسطین دانست و گفت: روز جهانی قدس روز ایستادگی مستضعفان عالم، علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی‌دارند.

وی افزود: حضور گسترده آحاد مردم ولایی و انقلابی در روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان غاصبان صهیونیستی و حامیان جهانی و منطقه‌ای آن‌هاست و همه ساله مسلمانان و آزادی‌خواهان در سراسر جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین می‌پردازند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دلیجان با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس پاسخی کوبنده به ظلم و ستمگری این رژیم است، گفت: حضور حماسی و با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس سبب تقویت بیش از پیش روحیه مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: سالهاست که این رژیم غاصب بر مردم مظلوم فلسطین ظلم و ستم روا می‌دارد و دولتمردان این رژیم منحوس با استراتژی نژادپرستانه خود می‌خواهند بر سرزمین‌های فلسطین و قدس شریف سلطه یابند و مردم انقلابی و ظلم ستیز در این روز بزرگ همگام با مردم سراسر کشور در راهپیمایی شرکت می‌کنند و نفرت خود از ظالمان و ستمگران را به گوش جهانیان می‌رسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات