خبرهای داغ:

21 تیرماه روزی که مورد غفلت مسئولین قرار گرفت/ اجرای قانون عفاف وحجاب خواسته مردم مومن و انقلابی در اجتماعات مدافعان حریم خانواده

کد خبر: ۸۷۱۰۵۲۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، با فرا رسیدن سالروز واقعه مسجد گوهرشاد و حمله رژیم سفاک رضا خانی به معترضین کشف حجاب در 21 تیر ماه سال 1315 و به جهت پاسداشت اندیشه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و همه شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی ، این ایام به نام هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

چند سوال خطاب به مسئولین فرهنگی و دولتی :

آیا تنها افتتاح نمایشگاه و کارگاه بافندگی و توانمندسازی زنان برای یک روزی به این مهمی که برای آن بیش از 2 هزار شهید دادیم کافی است؟

آیا تبیین و ترویج اندیشه های شهدایی که در راه حجاب و عفاف جان خود را از دست داده اند کار مسئولین و رسالت آنان را خطیر تر نمی کند؟

آیا وجدان آسوده دارید که 21 تیرماه دین خود را نسبت به شهدا ادا کردید و تمام سال دیگر روزی به نام عفاف و حجاب نیست که کاری انجام دهید؟

وقتی خانم رودی همسر مدافع حرم آقای ذاکریان از استان ما ، حفظ حجاب و عفاف برای بانوان را مساوی با دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام می داند.

وقتی الگوهایی مانند مادران و همسران شهدا و افرادی نخبه و فعال در عرصه اجتماع که با وجود حجاب اسلامی به پیشرفت و تعالی رسیدند چرا برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب قدمی محکم برنمی داریم.

معتقدیم آنچه باعث حفظ و بقای نظام اسلامی ایران و موجب بیداری اسلامی در دنیا شده حاصل ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

21 تیرماه در تقویم تاریخ روز عفاف و حجاب است و این روز اجتماعات بزرگی برای حمایت از این اصل که مورد هجوم بیگانگان قرار گرفته در 11 نقطه از استان با مشارکت مردمی برگزار شد.اما متاسفانه این روز مورد غفلت مسئولین قرار گرفت.

این اجتماعات مردمی پاسخی به مسئولین است که درگیر و دار مسائل سیاسی و تکیه زدن بر کرسی بالاتر از درد و دل مردم غافلند.

آری ملت ایران اسلامی به فراست دریافتند که برای اینکه فرزندانی موفق داشته باشند نیاز به کمک نهادهای اجتماعی دارند تا یار و یاورشان باشند لذا یک مطالبه حقوقی شکل گرفته و از سازمان ها و دستگاه های مختلف به پاسداشت پیام شهدای مسجد گوهرشاد و تمامی شهدایی که در راه حفظ ارزش های اسلامی و ملی و برای حفظ امنیت اجتماعی جان خود را نثار کردند را تقاضامندند.

قانون عفاف و حجاب اگر در مراکز دولتی و دانشگاه ها اعمال و بر آن نظارت شود خود به خود جامعه نیز اصلاح میشود .

چطور قوانینی که راهنمایی و رانندگی وضع می کند باید اجرا شود اما قانونی به این مهمی که موجب ایجاد ناهنجاریهای اجتماعی ، افزایش فساد و فحشا و تضعیف بنیان خانواده ها میشود بلاتکلیف بر زمین مانده است.

شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری باید به صورت جدی و قاطعانه این خواسته و مطالبه به حق مردم مومن و انقلابی ایران عزیز را دنبال کنند. و استانداری ها هر چه زودتر موظف به اجرای آن به روش صحیح واصولی شوند.

مسئولین اگرخوابند اما ملت آزاده ایران همیشه بیدارند و در راه بقا و دوام چیزهایی که با خون دل به دست آورده اند یک لحظه آرام و قرار ندارند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها